ببخشید نتونستم دوباره پیام بذارم برای همین ازسوالم عکس گرفتم
پرسش (1401/06/31):
سلام خانوم دکتر عزیزمیشه جواب سوالمو بدین ممنون ازشما
717
54
1401/06/31
سوال کننده
0
1401/06/31
سوال کننده

1
1401/06/31
yasi
عنوانم عوض کن چکیده ای از سوال باشه جواب نمیدن با این عنوان
0
1401/06/31
yasi
بزن پیدا نشدن آمپول ازاد سازی
0
1401/06/31
سوال کننده
اها بیخیال گلم
0
1401/06/31
سوال کننده
دیگ سپردم بخدا
0
1401/06/31
سوال کننده
هرچی اون صلاح بدونه
0
1401/06/31
سارا کیانی
من نزدم و الان باردارم
0
1401/06/31
سوال کننده
عه خداروشکر
0
1401/06/31
سارا کیانی
ایشالله شما هم اگر خدا صلاح بدونه باردار میشید حتما اقدام یه شب در میون داشته باش
0
1401/06/31
سوال کننده
ان شاالله هرچی صلاحه
0
1401/06/31
سارا کیانی
تازه من ۲ تا فولیکول داشتم
0
1401/06/31
سارا کیانی
شما این همه دارید
0
1401/06/31
سوال کننده
فدات عزیزدلم ان شاالله
0
1401/06/31
سارا کیانی
نصفش هم آزاد بشه کارت راه میفته
0
1401/06/31
سوال کننده
اره من شش تا دارم
0
1401/06/31
سوال کننده
ان شاالله
0
1401/06/31
سارا کیانی
وقتی به این سایز برسه بالای ۹۰ درصد خودش آزاد میشه
0
1401/06/31
سارا کیانی
لوبیا سبز بخور که اگه باردار شدی بمونه
0
1401/06/31
سارا کیانی
به هم میگن خوبه الان فصلشه
0
1401/06/31
سارا کیانی
شما فقط این شبا رو از دست نده دیشب اقدام داشتی؟
0
1401/06/31
سوال کننده

0
1401/06/31
سوال کننده
ببین سارا جان این سنومه
0
1401/06/31
سارا کیانی
استرس و اضطراب رو بذار کنار بدون hcg هم دوقلو باردار شدن مردم
0
1401/06/31
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/06/31
سوال کننده
ن متاسفانه
0
1401/06/31
سارا کیانی
امشب یا امروز حتما داشته باش
0
1401/06/31
سوال کننده
ان شاالله واقعا دستت درد نکنه
0
1401/06/31
سارا کیانی
بزرگ شدن فولیکولات
0
1401/06/31
سوال کننده
اره ان شاالله امشب اقدام میکتم
0
1401/06/31
سارا کیانی
قربونت عزیزم ایشالله با خبرهای خوب بیای
0
1401/06/31
سوال کننده
یعنی امشب ازاد میشه???یاازادشدن??
0
1401/06/31
سارا کیانی
حتما حتما چون بزرگ و کامل بودن
0
1401/06/31
سوال کننده
ممنون ساراجان
0
1401/06/31
سوال کننده
چشم
0
1401/06/31
سارا کیانی
تو آزاد شدن هستن دقیق نمیشه گفت تا یه هفته به شب در میون داشته باش مخصوصا امشب
0
1401/06/31
سوال کننده
اره ان شاالله
0
1401/06/31
سارا کیانی
فدات
0
1401/06/31
سوال کننده
سارا من درد پریودی دارم...شماهم اون موقع داشتی??
0
1401/06/31
سوال کننده
نشی عزیزدلم
0
1401/06/31
سارا کیانی
درد پریودی بخاطر داروهاست شایدم بخاطر آزاد شدن این همه فولی قشنگه😍
0
1401/06/31
سوال کننده
ممنون عزیزدلم
0
1401/06/31
سوال کننده
ان شاالله خدافندقتو حفظ کنه برات گلم
0
1401/06/31
سارا کیانی
آره منتها من آنقدر درگیر بودم اهمیت نمیدادم باورت نمیشه رفتم بیمارستان نمازی دیگه امید آخرم واسه hcg بود گفت ندارم تا برسم به ماشین شوهرم چقدر گریه کردم و خدا رو صدا زدم گفتم اینا بهانه است تو بخوای عوض یکی دوتا هم میدی بهم
0
1401/06/31
سارا کیانی
مرسی عزیزم ایشالله شما هم زودی نتیجه بگیری عزیزم 😍😍😍😍😍
0
1401/06/31
سوال کننده
اره منم دیشب خیلی گریه کردم باشوهرم چهارساعت فقط توداروخونه ها ب زور میگشتیم میگفتن نداریم...امروز توکل کردم ب خودش...دیشب ازبس استرس داشتم نزدیکی نکردم
0
1401/06/31
سوال کننده
ان شاالله قربون دستت
0
1401/06/31
سارا کیانی
اشکال نداره تازه خیلی وقتا دوره های اول دارودرمانی hcg نمیدن چون عوارض داره شما اقدام کن ایشالله خدا بهت فرزند سالم و صالح میده خیلی ها با زدن hcg هم باردار نشدن خیلی ها هم hcg نزدن و باردار شدن مهم اراده خداست اینا همش وسیله است کیفیت تخمک و اسپرم هم مهمه این روزا اگه تونستی مغزیجات بخور حتما
0
1401/06/31
سارا کیانی
فدات گلم🥰😍😇😍😘
1
1401/06/31
سوال کننده
ممنون فدات شم...اره حق باشماس توکل برخدا...چشم
1
1401/06/31
سوال کننده
نشی عزیزکم😘😘😘
0
1401/06/31
سارا کیانی
چشمت روشن عزیزم 😍🥰😇😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




