خواهرشوهرم تازه ۲۰روزه زایمان کرده بچه اش خیلی گریه میکنه نمیدونیم چشه شیرم خیلی میخوره ولی بازم همش گشنشه بهش شیرخشک میدیم قطره دلپیچه میدیم ولی بازم همش بهانه میگیره وگریه میکنه خودشوجمع میکنه خیلی هم شکمش کارمیکنه بنظرتون چشه لطفاهرکی هرتجربه ای داره بگه
1
1401/06/30
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اگر خیلی شیر میخوره ریفلاکس داره ببرش پیش متخصص گوارش دارو بده بهتر میشه
0
1401/06/30
سوال کننده
اخه باشدت بالانمیاره فقط یه کوچولومث ماست بالامیاره
0
1401/06/30
سوال کننده
من شنیدم ریفلاکس داشته باشی باشدت یهوبالامیاری همشک
0
1401/06/30
سوال کننده
همشو
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببین احتمالا کولیک داره
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مادرش باید چیزایی ک نفخ دارن محدود کنه
و کولیک هم باید مدارا کنه تا دورشو بگذرونه
و کولیک هم باید مدارا کنه تا دورشو بگذرونه
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
آروغشو حتما بگیره
0
1401/06/30
سوال کننده
شرمنده من تجربه کولیک چیه؟
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
و اینک بهش پستونک بده
0
1401/06/30
سوال کننده
مادرش خیلی مراعات میکنه اروغشم میگیره گلم مونده چیکارکنه
1
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
باید مدارا کنه تا دورش بگذره پسر من ۴ماهگی خوب شد
1
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
رودشون هنوز کامل راه نیوفتاده نفخ میکنن
بیشتر شباهم اینجور میشن
بیشتر شباهم اینجور میشن
0
1401/06/30
سوال کننده
خیلی بچه اذیت میشه ولی خب چاره ای نیس دیگه بایدتحمل کنه مث اینکه
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شکمشو حالت عقربه ساعت اروم ماساژ بده
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره خیلی بده پسر من ۹شب شروع میکرد گریه شدید تا ۱۲شب
من ی مدت ن شیر ن بستنی ن حبوبات نخوردم
من ی مدت ن شیر ن بستنی ن حبوبات نخوردم
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خامه هم نخوره
0
1401/06/30
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
نت ضعیفه
0
1401/06/30
سوال کننده
اره گلم خیلی..بچه هاهم گریه کنن دیگه دنیاانگارسرت خراب میشه ..گناه هم دارن نمیتونن حرف بزنن یابفهمونن ک ادم یکارکنه
0
1401/06/30
زینب س
منم پسرم کولیک داره
0
1401/06/30
سوال کننده
الهی بگردم چ بد
0
1401/06/30
زینب س
از تجربه ی بقیه فهمیدم ک زیره و رازیانه برای نفخ عالیه دمکردم اندازه ۱ قاشق چای خوری ۲ ۳ تا قطره چکون بهش دادم خورد تازه امشب این کارو کردم نتیجش هر چی باشه بهت میگم ولی همه میگفتن خوبه ما بچه هامون با این اروم شدن
0
1401/06/30
سوال کننده
اهان چ جالب ..ممنون گلم دعاگوت میشم
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
رازیانه برای نوزاد پسر خوب نیست
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم زیره خریدم خودم یکم خوردم الان پسرم بدنس پر جوش شده
0
1401/06/30
زینب س
رازیانشو باید نسبت ب زیره کمتر ریخت
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
امروز بردم دکتر گعتم شکمش نفخ داره قطره دایمیتیکون داد
0
1401/06/30
زینب س
ب منم دادم ولی تاثیر دنداش
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ولی زیاد نده
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اینا فقط باید دورش بگذره
0
1401/06/30
زینب س
چرا برای پسر رازیانه خوب نیس؟
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من دیشب بهش یکم نبات داغ دادم باد خالی کردو خوابید
0
1401/06/30
زینب س
دورش چقدره
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چون هورمون زنانه داره
خود زنا دیدی واسه پریودی میخورن
خود زنا دیدی واسه پریودی میخورن
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پسر اولم ک تقریبا تا ۴ماهگی طول کشید
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
هروقت بتونن ب پهلو بچرخن و باد شکمشونو خالی کنن بهتر میشن
0
1401/06/30
زینب س
اوف خدا خیرت بده من نبات داغ میدم عرق نعنا هم خیییییلی کم بهش میدم خیلی باد میده از خودش ولی موقعی ک دل درد داره سینه نمیگیره این بده
0
1401/06/30
زینب س
شبا میخابید؟
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
طفلیا درد دارن
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
از ۹تا ۱۲ ک گریه شدید بعد اون میخوابید ولی باز بیدار میشد گریه شیر میدادممیخوابید
0
1401/06/30
زینب س
شیر شب خییییلی سخته من میدوشم تو شیشه بهش میدم انقد ک سختمه
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شکمشو روغن بمال با ی دستمال ببند گرم نگهدار
یا حوله یکم گرمکن بذار
ماساژ شکم بده
یا حوله یکم گرمکن بذار
ماساژ شکم بده
0
1401/06/30
زینب س
میگن نوزاد بعد ۴۰ شب و روزو تشخیص میده خابش بهتر میشه الکی میگن؟
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چرا
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بچه با بچه فرق داره ولی میگن بهتر میشن
0
1401/06/30
زینب س
چون یکم سخت سینه میگیره دل دردم ک داره خودمم ک تو طول روز له میشم قشنگ
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
هی بهش سینه بده کم نیار
0
1401/06/30
زینب س
اسم پسر منم علی اکبره
تو نمازات دعاش کن🌸
تو نمازات دعاش کن🌸
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم شیر میدادم بعد یکمتو خونه میچرخوندم میخوابید
دگ ۴ماهگی میذاشتم رو زمین زیر سینم میخوابید راحت
دگ ۴ماهگی میذاشتم رو زمین زیر سینم میخوابید راحت
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خدا حفظش کنه
چشم شماهم منو دعا کن
چشم شماهم منو دعا کن
0
1401/06/30
زینب س
ان شالله این دورا بگذره سخته خیلی
0
1401/06/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله
تا چشم بذاری گذشته
تا چشم بذاری گذشته
0
1401/06/30
سنجد و کنجد 😍
کولیک داره دیگه ببره دکتر داروی کولیک میده
0
1401/06/31
پزشک اوما
سلام جان دلم
من هم درست مانند شما بدون معاینه چه تشخیصی میتوانم بدهم؟ وقتی نوزاد تا این حد اذیت است باید در اسرع وقت به متخصص اطفال مراجعه کنند 🌹
من هم درست مانند شما بدون معاینه چه تشخیصی میتوانم بدهم؟ وقتی نوزاد تا این حد اذیت است باید در اسرع وقت به متخصص اطفال مراجعه کنند 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



566

