سلام خسته نباشید خانم دکتر ، من تو سن ۲۳ سالگی واکسن کزاز زدم الان ۳۲ سالمه و باردارم بهداشت که رفته بودم ماما بهم گفت بهتره که بزنی ۱۶ هفتگی به بالا که بعدا مشکلی پیش نیاد برات ، انگار ۹ سال پیش زدم ، میخواستم ببینم نیازه که بزنم یا نه؟ چون معمولا میگن هر ۱۰ سال یکبار باید زده بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



457
1401/06/30




