سلام پزشک عزیز و دوستان گل،من هفته16,هستم لکه بینی هام هنوز ادامه داره ولی شدید نشد لک قهوه ای است دیروز رفتم سونو طول سرویکس انجام دادم دکتر برام نوشته طول35,و هماتوم خلف جفت(روی کانال سرویکس)،میگن سرکلاژ فعلا نمیشه انجام بدیم،نمیدونم با این شرایط چی میشه؟یعنی این هماتوم ازبین میره،لک بینی هم هنوز قطع نشده
0
1401/06/29
soheila (مامانِ سپنتا)
سلام عزیزم .شیاف که می زنی جای نگرانی نیست
0
1401/06/29
soheila (مامانِ سپنتا)
منم از 18هفته هماتوم داشتم تا 32هفته فکر کنم
0
1401/06/29
سوال کننده
آره هم آمپول هم شیاف دارم یعنی این خطری نداره؟
0
1401/06/29
خانم گل .
سرکلاژ برا چی؟
طول سرویکست خوبه ک
طول سرویکست خوبه ک
0
1401/06/29
سوال کننده
واس اینکه دوقلو
0
1401/06/29
مامان دقلوها نارویی
سلام مامانا من هرچی سوال مو می نویسم میخوام بپرستم میگه گزینه پرسش بزن میزنم ارسال نمیشه
0
1401/06/29
مامان دقلوها نارویی

0
1401/06/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم بله هماتوم با استراحت و استفاده از داروهای پروژسترونی از بین می رود، نگران نباشید هنوز برای سرکلاژ فرصت هست فقط استراحت خود را افزایش دهید 🌹
عزیزم بله هماتوم با استراحت و استفاده از داروهای پروژسترونی از بین می رود، نگران نباشید هنوز برای سرکلاژ فرصت هست فقط استراحت خود را افزایش دهید 🌹
0
1401/06/29
سوال کننده
ممنون پزشک جان اینکه میگن هماتوم روی کانال سرویکس مشکل است؟؟؟
0
1401/06/29
پزشک اوما
جان من میتوانید عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم ؟
0
1401/06/30
سوال کننده

0
1401/06/30
سوال کننده
بله ارسال کردم
0
1401/06/30
پزشک اوما
عزیزم جفتتان نزدیک به دهانه رحم است؟ در سونوگرافی های قبلی موردی ذکر نشده؟
0
1401/06/30
سوال کننده
هر دو جفت پایین است پزشک جان هفته۱۴هم خونریزی شدید داشتم که چهار روز بستری شدم
0
1401/06/30
سوال کننده
عکس سونو غربالگری میفرستم براتون ولی عکس سونویی ک خونریزی داشتم رو ندارم اونروز هم گفتن جفت ها پایین نزدیک دهانه رحم ولی جنین ها رفتن بالا
0
1401/06/30
سوال کننده

0
1401/06/30
سوال کننده

0
1401/06/30
پزشک اوما
ممنونم جان دلم ،هماتوم روی کانال سرویکس مشکل ساز نیست بیشتر پایین بودن جفت ها است که کار را برای سرکلاژ سخت کرده است و هماتوم هم با محدود کردن دید پزشک خطر را افزایش میدهد حتما استراحت کافی داشته باشید تا با کاهش سطح هماتوم امکان سرکلاژ مهیا گردد💓💓
0
1401/06/30
سوال کننده
ممنونم،ایشاا...که این روزهای پر استرس بگذره،
لکه بینی قهوه ای که دارم بخاطر همین جفت و هماتوم است؟
لکه بینی قهوه ای که دارم بخاطر همین جفت و هماتوم است؟
1
1401/06/30
پزشک اوما
انشالله جان من به خدا توکل داشته باشید و نترسید، بله علت همین مساله است❤️❤️
1
1401/06/30
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
0
1401/06/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421

