من حدود دو ماه پیش سقط داشتم ولی خب بعدش پریود شدم
شنبه شب به خاطر فشار عصبی فشار خونم بالا رفت و بیمارستان بستری شدم و یک سری دارو مثل هپارین و چند تا دارو دیگه بهم میدن و تقریبا یک روز بهم tng تزریق کردند ولی دیشب پریود شدم روز ۲۴ سیکل ولی از دیشب فقط لک های کمرنگ میبینم
میتونه این استرس و بیماریم باعث اینجوری پریود شدنم بشه
پرسش (1401/06/28):
خونریزی کم در پریود
310
13
1401/06/28
سوال کننده
0
1401/06/29
Mahsa. M M
سلام عزیزم ان شاءالله بلا ازت دور باشه زودتر خوب بشی
0
1401/06/29
Mahsa. M M
بله ممکنه
0
1401/06/29
سوال کننده
خدا کنه از عوارض دارو باشه
0
1401/06/29
سوال کننده
ولی از نظر بارداری به خودم اطمینان ندارم و حس میکنم باردارم
و از اونطرف هم سی تی اسکن شدم و هم تصویر برداری قفسه سینه
و از اونطرف هم سی تی اسکن شدم و هم تصویر برداری قفسه سینه
0
1401/06/29
سوال کننده
و کلی داروهای مختلف
0
1401/06/29
سوال کننده
پزشک محترم لطفا راهنماییم کنید
0
1401/06/29
پزشک اوما
سلام جان دل
هم احتمال بارداری و هم احتمال تغییر در سرایط پریود بدلیل داروها و استرس هست، اگر تا 5شنبه لکه بینی به خونریزی تبدیل نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
هم احتمال بارداری و هم احتمال تغییر در سرایط پریود بدلیل داروها و استرس هست، اگر تا 5شنبه لکه بینی به خونریزی تبدیل نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
0
1401/06/29
سوال کننده
اگر باردار باشم
با این شرایط سی تی اسکن و داروها و اسکن قفسه سینه
شانسی برای سالم بودن جنین هست؟
با این شرایط سی تی اسکن و داروها و اسکن قفسه سینه
شانسی برای سالم بودن جنین هست؟
0
1401/06/29
پزشک اوما
عزیزم اگر باردار باشید مواجهه با موارد آسیب رسان از قانون همه یا هیچ تبعیت میکند. یعنی اگر قرار بوده اثرگذاری داشته باشود به قدری شدید است که منتهی به سقط میشود یا اینکه هیچ تاثیری نگذاشته و بنابراین جنین احتمالا سالم است که تداوم بارداری و سقط نشدن مهر تاییدی بر این اتفاق خواهد بود، اما باز هم جهت اطمینان باید با یک پریناتولوژیست مشورت کنید و در صورت رای به حفظ بارداری لازم است سونوگرافی آنومالی اسکن هم در هفته 18 و هم 24 انجام شده و یک اکوکاردیوگرافی هم در هفته 18 از قلب جنین انجام دهید، البته که همه این ها منوط به این است که باردار بودن شما به اثبات برسد ❤️
1
1401/06/29
سوال کننده
ممنونم تا پنجشنبه صبر میکنم انشالله که پریود میشم
0
1401/06/29
پزشک اوما
توکل بر خدا جانم نگران نباشید 🌹🌹
0
1401/06/29
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




