سلام دوستان. کسی هست دکتر حمدی رو بشناسه؟ کیا ازش نتیجه گرفتن؟
0
1401/06/28
غزل دلاور
سلام النازجوون حالت خوبه گلممم
0
1401/06/28
غزل دلاور
من فرداروز۱۳انتقالمم امروزتست زدم منفی شددد؟؟؟؟
0
1401/06/28
غزل دلاور
😔😔
0
1401/06/28
غزل دلاور
پنج شنبه هم آزدارم فک کنم منفی شدممم
0
1401/06/28
غزل دلاور
تزریق لنفوسیت هم انجام دادم به داخل رحمم نمیدونممم مشکل چیههه که منفی شدممم
0
1401/06/28
غزل دلاور
پرولاکتینم بالابودبه نظرت به اون ربط داره
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام غزل جون. خوبی عزیزم؟
0
1401/06/28
aftab ..
سلام
عزیزم اگه تبریزی هستی چرا نمیری پیش دکتر امیرفخری؟
عزیزم اگه تبریزی هستی چرا نمیری پیش دکتر امیرفخری؟
0
1401/06/28
سوال کننده
اتفاقا همین الان تاپیک رو دیدم.
0
1401/06/28
سوال کننده
ان شاالله که آزمایش بدی مثبت بشه
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام عزیزم. متخصص نازایی هستن؟
0
1401/06/28
سوال کننده
فکر کنم اره. احتمال داره
0
1401/06/28
غزل دلاور
نمیدونممم حالاتاپنج شنبه میمیرموزنده میشمممم
0
1401/06/28
غزل دلاور
هیچوقت پرولاگتینم بالانبوده نمیدونم چرابالارفته
0
1401/06/28
سوال کننده
یکی از فامیلهای ما هم اومده بود پیش دانایی. لنفوسیت کرده بود. بعد از چند جلسه لنفوسیت بهش گفتن جنینهات زنده نیست. اونم گفته بود که چرا الان بعد از این همه جلسه لنفوسیت میگین. 😔
0
1401/06/28
غزل دلاور
یعنی چی جنینهات زنده نیستننن
0
1401/06/28
سوال کننده
میدونم خیلی سخته عزیزم. امروز من پیش یه دکتر دیگه هم رفتم. اونم گفت احتمال اینکا اهدایی بگیری هست. باور کن مطب رو سرم خراب شد 😔
0
1401/06/28
غزل دلاور
حتمابرسی ژنتیکی انجام دادن واسش ..ببین همون اول برسی انجام نمیدن اگه دفه اول ودومنگیره اونوقت دانایی برسی ژنتیکی که پی جی دی هست انجاممیده چون میگفت هزینش بالاست نمیخواییم اونشخص بی خودی هزینه گنه
0
1401/06/28
سوال کننده
یعنی مرکز بهش نگفته بود که جنین ها بعد از سه روز تو محیط کشت مردن.
0
1401/06/28
غزل دلاور
واااااا چطورنگفتن....به منکه تمام جزئیات جنینهاموگفتن
0
1401/06/28
غزل دلاور
انتقالم داشت اون فامیلتون الناز
0
1401/06/28
سوال کننده
نمیدونم. این چندمین بار بود که میرفت برای تخمک کشی
0
1401/06/28
سوال کننده
نه دیگه. جنینی زنده نبود که انتقال بدن
0
1401/06/28
غزل دلاور
خوب اخرش چی بهش گفتن..حتمااون لنفوتراپی رو واسش انجام دادن که طبیعی اقدامکنه وحامله شه..چون بودن کسایی که لنفوتراپی میکردن ودکتربشون میگفت بریدطبیعی اقدامکنید
0
1401/06/28
سوال کننده
البته فامیل خیلی دورمون هستش. منم اینا رو از خواهرش شنیدم. جزییاتش رو دقیق نمیدونم.
0
1401/06/28
سوال کننده
این فامیلمون چند سال هست که اقدام کرده. اون طور که شنیدم هر سری باردار میشه بچه توی ۴ یا ۵ ماه ایست قلبی میکنه
0
1401/06/28
سوال کننده
فکر کنم بیشتر از ۱۰ بار تا حالا سقط داشته
0
1401/06/28
غزل دلاور
خیلی سختهههه ولی چکارمیشه کردددد
0
1401/06/28
سوال کننده
اره. فکر کنم خدا داره ایمانمون رو امتحان میکنه.😊
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
سلام الناز جان
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
دکتر من حمدی هست
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
انتقال دادم باهاش
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
منتظر نتیجه ام
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام عزیزم. ببخشید میپرسم، مشکل شما چی بود؟ دفعه اول بود که میرفتید پیشش؟
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
ضعف اسپرم
اسپرم های نارس همسرم زیادن
بله از فروردین میرم پیشش
اسپرم های نارس همسرم زیادن
بله از فروردین میرم پیشش
0
1401/06/28
سوال کننده
چند تا فولیکول داشتین؟ و چند تاش جنین شد؟
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
من ۲۱ تا تخمک داشتم
که از اون ها ۱۴ تاش بالغ بودن
و ۱۳ تا جنین برام تشکیل شد
جنین شناسم دکتر نوری بود
که از اون ها ۱۴ تاش بالغ بودن
و ۱۳ تا جنین برام تشکیل شد
جنین شناسم دکتر نوری بود
0
1401/06/28
سوال کننده
به سلامتی عزیزم. ان شاالله که انتقالت مثبت باشه
0
1401/06/28
سوال کننده
هزینه تخمک کشی و انتقالت و داروهات حدودا چقدر شد؟
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
مرسی الناز عزیزم
قبلا تاپیک هات رو خوندم
خودتم مریض حمدی بودی درسته؟
قبلا تاپیک هات رو خوندم
خودتم مریض حمدی بودی درسته؟
0
1401/06/28
سوال کننده
نه. یه بار رفته بودم برای ویزیت
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
۱۰ تومن پانکچر
۳ تومن داروهای پانکچر
۵ تومن هزینه فریز
۲ تومن داروهای انتقال و ۴ تومنم خود انتقال
۳ تومن داروهای پانکچر
۵ تومن هزینه فریز
۲ تومن داروهای انتقال و ۴ تومنم خود انتقال
0
1401/06/28
سوال کننده
بیمارستان شمس انجام دادین؟
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
نه تو خود مرکز میلاد
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
اهان
0
1401/06/28
سوال کننده
من دو بار تخمک کشی انجام دادم که گفتن فولیکولت پوچ هست و جنین نشدن
0
1401/06/28
سوال کننده
نوبت گرفتن ازش سخت نیست؟
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
با کدوم دکتر؟
0
1401/06/28
سوال کننده
دکتر دانایی و دکتر موسی پور توی بیمارستان بین المللی
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
نه از شفا داک بگیر یاهم زنگ بزن از منشیش بگیر.
فقط بدون نوبت نرو که یه منشی بد اخلاق داره و پشیمونت میکنه.
دکتر تا ۶ مهر نیست فقط
فقط بدون نوبت نرو که یه منشی بد اخلاق داره و پشیمونت میکنه.
دکتر تا ۶ مهر نیست فقط
0
1401/06/28
سوال کننده
مرسی. من اگه بخوام برم ۲ یا ۳ ماه بعد میخوام برم
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
تا اون موقع برمیگرده
ولی حتما زود برو
چون دکتر خودش ۳ ماه تقویتی میده بعد درمان شروع میکنه
ولی حتما زود برو
چون دکتر خودش ۳ ماه تقویتی میده بعد درمان شروع میکنه
0
1401/06/28
سوال کننده
باشه عزیزم. خیلی ممنون از راهنماییت 😊
0
1401/06/28
zahra 👶💑👫
خواهش میکنم
ان شالله بهترین ها برات اتفاق بیفته⚘
ان شالله بهترین ها برات اتفاق بیفته⚘
1
1401/06/28
سوال کننده
ممنون. همینطور برای شما 🌺
0
1401/06/28
Mahdis K
خواهرزاده شوهرم بعد از ۱۲ سال نازایی ۲ قلوهاش زیر نظر دکتر حمدی به دنیا آورد.
همسایمونم ۴۴ سالشه و ۸هفته بارداره پیش ایشون ای وی اف کردن و بار اول نتیجه گرفتن. دکتره خوبیه و تعریفش شنیدم
همسایمونم ۴۴ سالشه و ۸هفته بارداره پیش ایشون ای وی اف کردن و بار اول نتیجه گرفتن. دکتره خوبیه و تعریفش شنیدم
0
1401/06/29
سوال کننده
مرسی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



387

