یعنی واقعا کسی نیست جواب بده
سلام جان دلم
سوالات به ترتیب پاسخ داده خواهد شد 🌹
آزمایش بتا انجام شده؟
من پریودم همیشه ۱۰ روزه هست و ۳ روز اول شدید هستم و دردی ندارم و اگر هم داشته باشم با شروع خونریزی از بین میرود . و سیکلم بعد از زایمان نامنظم شده و بیشتر از ۳۲ سیکل به بعد پریود میشم . یعنی توی این یک سال و خورده ای قبل از ۳۲ روز پریود نشدم . ولی ایم ماه ۲۸ شدم و روز اول فقط از داخل لک بودم و روی پد بهداشتی چیزی نمیومد . ولی از روز دوم درد شدیدی در قسمت کمر و شکم و پا و تخمدان احساس کرد انگار کا خون داخل رحمم انباشته شده و داره فشار میاره بعدش خونریزیم شروع شد . و همیشه از صبح روز ۱۰ پاک بودم ولی الان روز ۱۴ هست و هنوز پاک نشدم
و همچنان درد در ناحیه کمر و شکم را دارم البته دکترم ماه پیش احتمال حاملگی میداد ولی هرچی سونو و... رفتم چیزی مشخص نبود ولی گفت مراقب خونریزیت باش ولی روز دوم پریود بهش پیام دادم گفت باید دوباره سونو بشی.
جان دلم یک تیتر بتا بدلیل مایع آزاد موجود در لگن اگر انجام دهید برایتان بهتر است تا با خیال راحت درمان را شروع کنیم