سلام قدم نو رسیده مبارک
زایمانت خوب بود؟ نی نی خوبه؟
والا خیلی سخت بود
خوبه خداروشکر
فقط یبوست نشی ملین بخور مدام خیلی مهمه
سلام عزیزم قدم نو رسیده مباررررک انشاالله زیر سایه پدرومادر بزرگ شه 😍😘🥰
عزیزززم انشاالله زودی خوب شی ❤
ان شاالله
رحم خیلی درد میکنه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
مبارکتان باشد گل من ❤️❤️
برای بهبود این شرایط در قدم اول پماد رکتول شبی یک اپلیکاتور استفاده کنید و بر روی نواحی بیرون زده محلول MG بزنید. پماد لیدوکایین اچ رکتال هم به مدت محدود برای کاهش درد مجاز است. اگر موثر نبود شیاف آنتی هموروئید برای مدت زمان مصرف کوتاه مشکلی ندارد.
به علاوه برای اینکه این شرایط بدتر نشود، بعد از اجابت مزاج از دستمال کاغذی خشک استفاده نکرده و برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمالی استفاده کنید که اندکی خیس شده باشد و حتما ناحیه مقعد را به خوبی تمیز کنید. همچنین تلاش کنید تا با برنامه ریزی برای تغذیه صحیح مانع بروز یبوست شوید🌹🌹
ممنون خانم دکتر رفتم اینارو تهیه کردم ان شاالله خوب بشه
۳ تا تیکه گوشت دور مقعد اومده بیرون و درد داره
انشالله مامان گل اگر جواب نداد حتما مراجعه کنید 🌸