سلام خدمت پزشک محترم و همه دوستان
دختر من ۴ ماه و سه روزشه از بدو تولد پای راستش فقط شستش ناخن داشت دو باری هم که پیش متخصص بردمش این موردو که گفتم طوری برخورد کردن که انگار چیز مهمی نیست منم فکد میکردم با گذشت زمان مثل خیلی موارد دیگه حل میشه و ناخنش درمیاد ولی تا الان اتفاقی نیفتاده میشه راهنماییم کنید چیکار کنم؟
پرسش (1401/06/27):
نداشتن ناخن پا در نوزاد
1265
12
1401/06/27
سوال کننده
0
1401/06/27
Malihe____ 💙💖
میشه ببینم
0
1401/06/27
نسترن ..
عکس بده عزیزم
0
1401/06/27
Malihe____ 💙💖
شاید زیر مونده باشه یا همچین چیزی بشه با یه جراحی کوچیک درش اورد متخصص دیگه ای همنشون دادیم
2
1401/06/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید ، در چنین مواردی اگر صدف ناخن اصلا تشکیل نشده باشد علت یابی شده و راهکار مناسب انتخاب میگردد، در واقع موردی نیست که بتوانیم در خانه حل کنیم 🌹
عزیزم به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید ، در چنین مواردی اگر صدف ناخن اصلا تشکیل نشده باشد علت یابی شده و راهکار مناسب انتخاب میگردد، در واقع موردی نیست که بتوانیم در خانه حل کنیم 🌹
1
1401/06/27
سوال کننده
خیلی ممنون از راهنماییتون ❤️
1
1401/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
1
1401/06/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




