سلام خانم دکتر.دوماه و نیمه زایمان کردم تقریبا ۴روزه که لکه بینیم قطع شده.روز نهم پریودیم رفتم معاینه شدم گفت هیچ مشکلی نداری فقط دهانه رحمت قرمزه خیلی.الان ۲۷روز از پریودم میگذره.ترشح دارم مثل آب گرم یهو میاد.بعد رابطه هم سوزش دارم.میرم دسشویی کامل ادرارم میکنم باز حس میکنم ادرار دارم.دارو چی میتونم تو شیردهی استفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



403
1401/06/27




