سلام گلم شما اهوازی هستید درسته؟؟
سلام به روی ماهتون عزیزم
همین تک برگه بوده ؟
سلام خانم دکتر بله فقط همینه تک برگ هست
ی برگه دیگم بایدداشته باشه!!!!!!!!!
عزیزم آزمایشگاه رنج نرمال خود را ذکر نکرده است، اگر بخواهیم بر اساس استاندارد معمول در نظر بگیریم، همه چیز طبیعی است به جز اینکه :
1. ویسکوزیته یا چگالی بیشتر از حد طبیعی است.
2. تعداد کلی اسپرم ها خوب است اما جای بهتر شدن دارد.
3. مقداری به هم چسبندگی در میان اسپرم ها وجود دارد.
4. اصلا اسپرم پیشرونده به سمت جلو که نقش مهمی در باروری دارند دیده نشده است.
به اورولوژیست جهت یافتن علت و درمان مراجعه کنند🌹
سلام گلم دکترم فرحناد هستش
الان میرم چک میکنم حتما میگم گلم
عاالیه من پیش نقاب بودم ولی خب فرحناد حرف اول میزنه توی خوزستان
عزیزم فقط همین یه برگه بود😕