توی متن سوال بنویسید مخاطبتون پزشک اوما هست تا مزشک جواب بدن
اره ولی یهویی بعد اینکه شربت رو خورد اینجوری شد
بعدشم شروع به استفراغ کرد و حالش بد شد
سلام جانم
فعلا روی دانه ها کالاندولا بزنند و میتوانند زدن عرق کاسنی را نیز با پنبه امتحان کنند، باتوجه به شدت و وسعت دانه ها حتما فردا جهت ارزیابی علت دقیق و اطمینان از اینکه پای مشکل دیگری در میان نیست مراجعه کنند تا درمان مناسب برحسب علت داده شود ، آموکسی سیلین نیز دیگر اصلا ندهند 🌹🌹