۵۲سالمه،مدت چند هفتست ک خونریزی و لکه بینی دارم کم و زیاد،ولی الان چن روزه ک خونریزی خیلیییییی شدید دارم طوری ک همه بدنم یخ کرده و هیچ جونی نمونده برام،پس فردا نوبت دکتر دارم،میخواستم بپرسم امروز و فردا چه قرص یا دارویی بخورم یکم حالم بهتر بشه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



518
1401/06/26



