سلام من برج پنج 29 رفتم سنو گفت 5هفته9روز است الان نمیدونم چند هفتمه لطفا رهنمایی کنید
پرسش (1401/06/26):
برج پنج 29 رفتم سن و گفتم 5هفته9روزمه لطفا معرفی کنید چند وقتمه
657
72
1401/06/26
سوال کننده
1
1401/06/26
nazi ❄️
😐پنج هفته و ۹ روز ؟ بیشتر از ۷ روز نداریم ۹ روز از کجا اومد
0
1401/06/26
سوال کننده
عکس سنو براتون میفرستم نگاه کنید
0
1401/06/26
nazi ❄️
بفرس گلم
0
1401/06/26
سوال کننده
دست گلا درد نکنه خونه نیستم شب رفتم برات میفرستم
0
1401/06/26
nazi ❄️
باشه گلم بفرس بقیه بچه هام هستن نگاه میکنن سن بارداریت رو میگن
1
1401/06/26
سوال کننده
دست گل همه شما درد نکنه
0
1401/06/26
nazi ❄️
احتمالا الان ۱۰ هفته باشی
0
1401/06/26
سوال کننده

0
1401/06/26
سوال کننده

1
1401/06/26
فاطمه ......
عزیزمم نه هفته و پنج روز بودی
0
1401/06/26
الهه♡
اون وقت ۹ هفته و ۵ روز بودی
الان ۱۳ هفته و ۵ روزی
دقیقا ۲۸ روز گذشته که میشه ۴ هفته
الان ۱۳ هفته و ۵ روزی
دقیقا ۲۸ روز گذشته که میشه ۴ هفته
0
1401/06/26
سوال کننده
یعنی 28روزیگه می رم چهارماه
0
1401/06/26
سوال کننده
یاالان تو چهار ماه هستم
0
1401/06/26
خانم گل .
عزیز هر ماه چهار هفته و 2 روزه
پس دوماه میشه 8 هفته و 4 روز
سه ماه میشه 12 هفته و 6 روز
چهار ماه میشه 17 هفته و 1 روز
و ب همین ترتیب ادامه پیدا میکنه
سن بارداریتم بر اساس سونو ان تی در نظر بگیر
پس دوماه میشه 8 هفته و 4 روز
سه ماه میشه 12 هفته و 6 روز
چهار ماه میشه 17 هفته و 1 روز
و ب همین ترتیب ادامه پیدا میکنه
سن بارداریتم بر اساس سونو ان تی در نظر بگیر
0
1401/06/26
سوال کننده
ببخشید من تو ریاضی کمی سو ادم کمه میشه بگید الان دقیق چند وقتمه
0
1401/06/26
خانم گل .
عکس سونو ان تی رو بفرست
0
1401/06/26
mah🌙 Liam's mom
عزیزم شما الان طبق این سونو ۱۳ هفته و پنج روز هستی
0
1401/06/26
سوال کننده

بفرما
0
1401/06/26
سوال کننده
فرستادم گلم برات
0
1401/06/26
خانم گل .
این سونو قلبه
سونو ان تی نرفتی؟
سونو ان تی نرفتی؟
0
1401/06/26
خانم گل .
سونوی غربالگری اول منظورمه
ک ازمایش هم داره
ک ازمایش هم داره
0
1401/06/26
سوال کننده
نه نرفتم اولی
0
1401/06/26
سوال کننده
سنو م همینه
0
1401/06/26
سوال کننده
موقع این سنو را گرفتم اصلا صدای قلب شنیده نمیشد
0
1401/06/26
سوال کننده
جنین هم گفت خیلی کوچکت جنسیتش معلوم نمیشه
0
1401/06/26
سوال کننده
دندونم زیاد دردمیکنه میتونم مسکن بخورم
0
1401/06/26
خانم گل .
شما مگه زیر نظر متخصص نیستی؟؟
سونو ان تی خیلی سونوی مهمیه ازمایشش واجبه تو بارداری چطور نرفتی
سونو ان تی خیلی سونوی مهمیه ازمایشش واجبه تو بارداری چطور نرفتی
0
1401/06/26
خانم گل .
چند سالته شما؟
0
1401/06/26
خانم گل .
بارداری چندمته؟
حتما برو پیش متخصص زنان ک اگه دیر نشده برات سونو و ازمایششو بنویسه
البته فک کنم دیر شده برا انجامش
اما حتما حتما برو ک حداقل از غربالگری دوم جانمونی
سونوهای غربالگری مهمترین سونوهای دوران بارداریه
باید از سلامت بچت مطمئن بشی
پشت گوش ننداز لطفا
حتما برو پیش متخصص زنان ک اگه دیر نشده برات سونو و ازمایششو بنویسه
البته فک کنم دیر شده برا انجامش
اما حتما حتما برو ک حداقل از غربالگری دوم جانمونی
سونوهای غربالگری مهمترین سونوهای دوران بارداریه
باید از سلامت بچت مطمئن بشی
پشت گوش ننداز لطفا
0
1401/06/26
خانم گل .
فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری
0
1401/06/26
سوال کننده
27
0
1401/06/26
سوال کننده
سوم
0
1401/06/26
سوال کننده
به من گفت برج 8هشت بیا برات سنو مینویسیم
0
1401/06/26
سوال کننده
نه تحت نظرنیستم سزارین هم هستم به ماما بهداشت گفت برج 8هشت بیا برای مراقبت وسنو برات بنویسم برای چسبندگی رحم
0
1401/06/26
خانم گل .
باید تحت نظر پزشک متخصص باشی
ماما چی میفهمه اخه
تا ابان همه سونوهای مهم بارداریتو از دست دادی
چون سزارینی هستی دلیل نمیشه پیش متخصص نری
الان سونو ان تی ک یکی از مهم ترین سونوهای بارداریته از دست دادی
سه چهار هفته دیگه سونو انومالی داری ک اعضا بدن جنینو چک میکنه
16 هفته هم باید ازمایش غربالگری دوم بدی
حتما برو پیش متخصص
ماما بدرد نمیخوره
ماما چی میفهمه اخه
تا ابان همه سونوهای مهم بارداریتو از دست دادی
چون سزارینی هستی دلیل نمیشه پیش متخصص نری
الان سونو ان تی ک یکی از مهم ترین سونوهای بارداریته از دست دادی
سه چهار هفته دیگه سونو انومالی داری ک اعضا بدن جنینو چک میکنه
16 هفته هم باید ازمایش غربالگری دوم بدی
حتما برو پیش متخصص
ماما بدرد نمیخوره
0
1401/06/26
سوال کننده
جای ما زیاد به این چیزا اهمیت دکترا نمیدن
0
1401/06/26
خانم گل .
چقدر خونسردی
مگه میشه از سونو قلب دیگه سونو ندی تا شش هف ماهگی😐😐😐
وضعیت جفت، طول سرویکس
وضعیت سلامتی جنین از مهمترین چیزاییه ک باید با سونو چک کنی
مگه میشه از سونو قلب دیگه سونو ندی تا شش هف ماهگی😐😐😐
وضعیت جفت، طول سرویکس
وضعیت سلامتی جنین از مهمترین چیزاییه ک باید با سونو چک کنی
0
1401/06/26
سوال کننده
سن و تو هفته سیزده جنسیت تشخیص میده
0
1401/06/26
خانم گل .
شما دکتر نرفتی اصلا
وگرنه دکتری نیست ک ب این چیزا اهمیت نده
وگرنه دکتری نیست ک ب این چیزا اهمیت نده
0
1401/06/26
خانم گل .
الان بنظرت جنسیت مهمتر از سلامتی بچه اس؟ 😐😐😐
0
1401/06/26
سوال کننده
من پیچش ماما رفتم
0
1401/06/26
سوال کننده
سلامتس
0
1401/06/26
خانم گل .
ماما ک دکتر نیست
باید بری پیش متخصص زنان و زایمان
باید بری پیش متخصص زنان و زایمان
0
1401/06/26
سوال کننده
ان شاالله میرم
0
1401/06/26
خانم گل .
انشالله
هر چ زودتر بهتر
هر چ زودتر بهتر
0
1401/06/26
mah🌙 Liam's mom
نه هنو دو روز وقت داره .۱۳ هفته ۵ روزشه . ۱۴ هفتش پر نشده
0
1401/06/26
mah🌙 Liam's mom
زود برو واست ان تی انجام بدن
0
1401/06/26
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
13 هفته و 5 روز هستید، همین فردا جهت سونوگرافی ان تی مراجعه کنید 🌹
13 هفته و 5 روز هستید، همین فردا جهت سونوگرافی ان تی مراجعه کنید 🌹
1
1401/06/27
سوال کننده
باشه آن شاالله چشم
0
1401/06/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم، بخش آزمایش خون غربالگری را فراموش نکنید 🌹
0
1401/06/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
0
1401/06/27
سوال کننده
سلام جای سزارینم میسوزه البته شش سال پیش سزارین شدم الان 13هفتم است حاملم میشه رهنمایی کنید چکار کنم
0
1401/06/28
سوال کننده
مامانا کسی نیست جواب بده
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما
سلام عزیزم، وقتی عنوان سوال تغییر میکنه باید مجدد سوال جدید مطرح نمایید🌷
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام جای سزارینم میسوزم درد میکنه البته شش سال پیش سزارین شدم الان تو تازه تو چهار ده هفته هستم میشه رهنمایی کنید چکار کنم
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما
باید سوال جدید مطرح نمایید
0
1401/06/28
سوال کننده
سلام جای سزارینم زیاد میسوزم درد میکنه البته شش سال پیش سزارین شدم الان تاز ه تو هفته چهاردهم هستم میشه رهنمایی کنید چکار کنم
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما
گوش میکنید اصلا؟؟
0
1401/06/28
سوال کننده
اره ولی نمیدونم کجا برمپ
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما
از بخش پرسیدن سوال، همونجا که این سوال و مطرح کردید
0
1401/06/28
سوال کننده
پشت بانی کجا است
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما
از پرسیدن سوال
0
1401/06/28
پشتیبانی اوما

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




