سلام خانم دکتر و بقیه دوستان اوما. تاریخ سزارین از سونو ان تی حساب میشه یا سونوهای دیگه هم مهمه؟ ب من گفته پایان ۳۹ هفته که طبق حساب انتی میشه ۱۱ مهر ولی دکتر گفت ۱۹ مهر🤔 اونجوری که میشم ۴۰ هفته. زیاد حساب کرده بنظرخودم😕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



673
1401/06/26






