Ooma
پرسش (1401/06/24):

زمان شروع تکرر ادرار وکمر درد ؟

سلام
من تقریبا ۶ هفته هستم تکرر ادرار دارم وکمر درد هم دارم آیا طبیعیه؟
تکرر ادار از چند هفته شروع میشه وتا کی ادامه داره؟

تکرر ادرار از همون اوایل هستش
🥲من از همون اول تکرر ادرار داشتم تا همین الان سه ماه دوم یکم بهتر شده بودم ک دوباره شدت گرفت
الان بیرون نمیرم از ترس اینکه مبادا دستشوییم بگیره 🥴🥴اصلا وضعیه
منم از همون اول کمر درد دل درد و تکرر ادرار داشتم الان دل دردم کمتر شدع ولی تکرر ادرار همچنان باقیست و بعضی وقتا دردی مثل پریودی دارم
منم خیلی کمردرددارم اصلا نمیتونم زیادکارکنم زودخسته میشم
بله عزیزم کاملا طبیعیه
طبیعیه عزیزم همه داریم . کم کم حالت ها بدتر هم میشه دو هفته دیگه سنگینی .معده حالت تهوع و کم کم سوزش معده هم میاد سراغت .
همشون طبیعیه
سلام جان دلم
آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شده؟علاوه بر تکرر ادرار، مشکلات ادراری مانند درد یا سوزش حین دفع ادرار ،ادرار کدر با بدبو ندارید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه