با سلام خدمت پزشک عزیز
لطفا این آزمایشات رو برای من تفسیر کنید
مچکرم از پاسختون پیشاپیش
اومایی های عزیز اگه برای شما هم مقدوره و بلدید ممنون میشم جواب بدید❤️
پرسش (1401/06/24):
تفسیر آزمایشات قبل از بارداری
388
17
1401/06/24
سوال کننده
0
1401/06/24
سوال کننده

0
1401/06/24
سوال کننده

0
1401/06/24
گلی .
عزیزم یک کم کم خونی داری فریتینت کم نشون میده کم خونی
قرص آهن میخوری؟
تیروئیدتم خوبه تو رنج نرمال ولی برای بارداری بهتره زیر ۲,۵ باشه هر زمانی که باردار شدی اولش آزمایش تیروئید باز بده خیالت راحت بشه
قرص آهن میخوری؟
تیروئیدتم خوبه تو رنج نرمال ولی برای بارداری بهتره زیر ۲,۵ باشه هر زمانی که باردار شدی اولش آزمایش تیروئید باز بده خیالت راحت بشه
0
1401/06/24
گلی .
چون منم تیروییدم ۴ و نیم بود رفتم غدد اول بارداری ی کم قرص داد
0
1401/06/24
سوال کننده
عزیزم تیروئید کدوم بود؟ از من چند بود؟
0
1401/06/24
سلین حسینی
نگار جان آزمایشت خوبه خداروشکر
فقط ویتامین d بگیر خودت بخور
فقط ویتامین d بگیر خودت بخور
0
1401/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/06/24
سلین حسینی
😘😘
0
1401/06/24
سلین حسینی
تیروئیدم واسه منم ۳.۷ بود دکتر اوما گفت خوبه
0
1401/06/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون نگار جانم
عزیزم در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. فشار خون دارید؟ مشکلات ادراری چطور؟
2. مکمل آهن مصرف میکنید؟
عزیزم در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. فشار خون دارید؟ مشکلات ادراری چطور؟
2. مکمل آهن مصرف میکنید؟
0
1401/06/25
سوال کننده
فشار خون تا حالا نداشتم ینی همیشه فشارم نرمال بوده
مشکل ادرار هم خیر
مکمل آهن تا دوماه پیش یک شب درمیان استفاده میکردم ولی فکر کردم سرخود استفاده کنم ضرر داره قطعش کردم
ویتامین دی هم ماهی یک عدد میخورم
مشکل ادرار هم خیر
مکمل آهن تا دوماه پیش یک شب درمیان استفاده میکردم ولی فکر کردم سرخود استفاده کنم ضرر داره قطعش کردم
ویتامین دی هم ماهی یک عدد میخورم
0
1401/06/25
پزشک اوما
جام دل ذخیره آهن تان کم است، برای دو ماه. روزی یک عدد مصرف کرده و بعد آزمایش را تکرار کنید. ویتامین دی را با همین روال مصرف کنید اما هنگامی که باردار شدید به جای ویتامین دی 50 هزار ، روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
در آزمایش ادرار دفع پروتئین داشتید که برای رد خطا بهتر است آزمایش را تکرار کنید 🌹
در آزمایش ادرار دفع پروتئین داشتید که برای رد خطا بهتر است آزمایش را تکرار کنید 🌹
1
1401/06/25
سوال کننده
مچکرم❤️❤️❤️
0
1401/06/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌸🌸
0
1401/06/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|170_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




