علائم بارداریتون چی بود؟؟
0
1401/06/24
تارا حسینی
والا من باردار نیستم ولی این ماه پریود نشدم این سوال منم هست من فقط لکه بینی دارم قهوه ای
1
1401/06/24
سوال کننده
انشالله لک لانه گزینیه
0
1401/06/24
مونس نبوی
سلام من واسه هر دو بارداریم تا ۳ ماه هیچ علائمی نداشتم اولی فقط دنبالچم توهفته ۸ درد میکرد هر دو تا دوماه نمیدونستم باردارم چون قرص جلوگیری مصرف میکردم یادم شده بود قطع کنم که پریود شم
0
1401/06/24
خانم گل .
هیچی😐😑
1
1401/06/24
تارا حسینی
خدا از زبونت بشنوعع ولی میدونم نیستم
0
1401/06/24
مونس نبوی
گاهی واسم پیش میومد که لکه بینی داشته باشم ولی باردار نبودم
0
1401/06/24
zahra rad
من ک کاملا علائم پریودی و داشتم
0
1401/06/24
zahra rad
فقط سینه هام سنگین شده بود
1
1401/06/24
Arezo z
تقریبا همون علایم پریودی بود فقط برای من تنها فرقش این بود تخمدانهام بیشتر درد میکرد با درد سینه بیشتر از ماهای قبل البته من اصلا فکر نمیکردم باردار باشم یک روز قبل موعد بی بی زدم و هاله انداخت روز موعدم هم ازمایش دادم که مثبت شد
0
1401/06/24
sami *
از ماه دوم تهوع بی حالی بی حوصلگی ، فقط دوست داشتم بخوابم ، بدخلق شدن دقیقا مثل پریود که آدم خلق و خو عوض میکنه ولی بیشتر میشه همه چی
0
1401/06/24
زری مامان فرنیا 🌸
سلام منم دقیقا علائم پریودی داشتم دل درد و کمر درد، سنگینی سینه ها و اعصابم شدیدا بهم ریخته بود فقط گریه میکردم بی دلیل
0
1401/06/24
fatemeh 👨👩👧👦
واسه اولی ک پسره گر گرفتم تو زمستون تنم داغ بود.
واسه دخترم تهوع سردرد سرگیجه
واسه دخترم تهوع سردرد سرگیجه
0
1401/06/24
Maryam pormehr
سینه درد و دلدرد پریودی
0
1401/06/24
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من سر پسرم .
از قبل موعدم تهوع داشتم همش
سردردهای شدید میگرنی .
کمر درد .سینه درد و سنگینی و خساسیتشون .
ترش کردن معده
ایندفعه هیچی اگر بخوام بگم شاید خواب زیادم جز علائم باشه بی نهایت خستم انگار ی دنیا کار کردم و بیداری کشیدم ولم میکنن چشام میره روهم😂😂😂
از قبل موعدم تهوع داشتم همش
سردردهای شدید میگرنی .
کمر درد .سینه درد و سنگینی و خساسیتشون .
ترش کردن معده
ایندفعه هیچی اگر بخوام بگم شاید خواب زیادم جز علائم باشه بی نهایت خستم انگار ی دنیا کار کردم و بیداری کشیدم ولم میکنن چشام میره روهم😂😂😂
0
1401/06/24
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
دو هفته قبل پریود یه روز درد داشتم در حد پریودی
سه روز قبل تاریخ پریود دمای بدنم بالا رفته بود و کسل بودم بیبی زدم مثبت شد
هفته اول یکم سینه هام سنگین بود و سردردای بدی میگرفتم که بعد ی هفته گذشت
دیگه علامتی نداشتم تا ۱۲ هفته حتی تهوع بعد اون مشکلاتم شروع شد 🤣
سه روز قبل تاریخ پریود دمای بدنم بالا رفته بود و کسل بودم بیبی زدم مثبت شد
هفته اول یکم سینه هام سنگین بود و سردردای بدی میگرفتم که بعد ی هفته گذشت
دیگه علامتی نداشتم تا ۱۲ هفته حتی تهوع بعد اون مشکلاتم شروع شد 🤣
0
1401/06/25
فریبا Barao
سلام سینه درد
0
1401/06/25
Hana Hana
تا هفته ۸ هیچی
بعدش سرگیجه زیاد
بعدش سرگیجه زیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علائم بارداری در ماه های اول
- مگه میشه علائم بارداری بعد از یک هفته نشون بده خودشو؟
- درد پهلو و سوزش معده از علائم بارداریه ؟؟
- کاهش علائم بارداری هفته هفتم
- علائم بارداری درهفته ۶ بارداری
- علائم بارداری در هفته هفتم
- اولین علائم بارداری چیه
- قطع شدن علائم در هفته ۸
- علائم بارداری قبل از پریودی
- هفته های اخری درچه حالین



1517

