سلام به خانم دکتر و همه دوستان.خانم دکتر من سی ام همین ماه زایمانمه.حرارت بدنم خیلی بالاست و ترشح دارم . سوزش هم دارم . مقداری تکرر ادرار هم دارم . ممنون میشم راهنمایی کنین 🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
1401/06/24


