سلام وقتتون بخیر
دکتر عزیز من از اول فرنی با شیر پاستوریزه برای پسرم درست میکردم الان میخاستم ببینم میتونم بهش شیر به عنوان نوشیدنی هم بهش بدم بخوره
و اینکه ارده و شیره انگور مجازه براش به عنوان صبحانه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374
1401/06/23





