سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
دکترم هفته ۱۳ این قرص هارو برام نوشته اما دقیق یادم نیست بهم گفت هرکدوم رو از کی شروع کنم.میشه لطفا راهنمایی کنید؟
و اینکه هرکدومو چه تایمی بخورم بهتره؟ تداخل دارویی خاصی ندارن؟
پرسش (1401/06/23):
شروع مصرف مکمل ها
291
13
1401/06/23
سوال کننده
0
1401/06/23
سوال کننده

0
1401/06/23
سوال کننده
و اینکه ویتامین دی ۱۰۰۰ و یدوفولیک تا الان مصرف میکردم
اونارو هم ادامه بدم؟
اونارو هم ادامه بدم؟
0
1401/06/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
اگر تالاسمی مینور ندارید یدوفولیک را قطع کنید اما ویتامین دی ادامه یابد. از همین امروز هم مصرف این مکمل ها شروع شوند.
مولتی ویتامین اکتی ناتال،صبح ها با معده خالی مصرف گردد. اگر اذیت شدید، همراه با صبحانه یا وعده ظهر خورده شود.
مکلم کلسیم استئوکینون از نوع کلسیم کربنات است، همراه با بلافاصله بعد از غذا مصرف شود.
زمان مصرف قرص آهن ففول نیز آخر شب ها است و بهتر است با فاصله حداقل یک الی دو ساعت از شیر غذا و چای مصرف کنید🌹
وقتتون بخیر 🌹🌹
اگر تالاسمی مینور ندارید یدوفولیک را قطع کنید اما ویتامین دی ادامه یابد. از همین امروز هم مصرف این مکمل ها شروع شوند.
مولتی ویتامین اکتی ناتال،صبح ها با معده خالی مصرف گردد. اگر اذیت شدید، همراه با صبحانه یا وعده ظهر خورده شود.
مکلم کلسیم استئوکینون از نوع کلسیم کربنات است، همراه با بلافاصله بعد از غذا مصرف شود.
زمان مصرف قرص آهن ففول نیز آخر شب ها است و بهتر است با فاصله حداقل یک الی دو ساعت از شیر غذا و چای مصرف کنید🌹
1
1401/06/24
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم
چقدر قشنگ و کافی توضیح دادین💞
چقدر قشنگ و کافی توضیح دادین💞
0
1401/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ممنونم بابت حس خوبی که منتقل کردید و انرژی مثبتتون ❤️😊❤️
0
1401/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1401/06/29
سوال کننده
دکتر جان ببخشید یه سوال
از اونجایی که با خوردن مولتی ویتامین بلافاصله تهوع میگیرم نمیشه که صبحا بخورمش
ایرادی داره اگر همزمان با استئوکینون مصرفش کنم؟
از اونجایی که با خوردن مولتی ویتامین بلافاصله تهوع میگیرم نمیشه که صبحا بخورمش
ایرادی داره اگر همزمان با استئوکینون مصرفش کنم؟
0
1401/06/29
پزشک اوما
مامان گل بهتر است همزمان نخورید 🌹🌹
1
1401/06/29
سوال کننده
چشم
ممنونم 🌱
ممنونم 🌱
0
1401/06/29
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💓
0
1401/06/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




