یعنی احتمال نداره باردار باشم؟
سلام من این جوری شدم یه هفته جلوتر پریود شدم و لکه بینی بود دکتر رفتم گفت مشکوک به بارداری هستی رفتم ازمایش دادم مثبت بود
الان بیشتر شد مثل پریودی فکرمیکنم که نیستم
سلام عزیزم تو اقدام حتی ممکنه علائم شبیه بارداری هم واست پیش بیاد
ان شاءالله ک ب زودی باردار میشی عزیزم
مثل یه پریودی معمولی چون من پریودیامم از اینایی که خونریزی شدید داشته باشم نبودم
سلام جان دلم
صبوری کنید اگر تا یک هفته آینده تبدیل به خونریزی در حد پریود نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود و اگر هم خونریزی در حد پریود داشتید یعنی باردار نیستید جانم🌹