سلام خانوم دکتر
دختر من حساسیت ب پروتیین گاوی داره جز شیر خشک پپتی هم چیزی نمیخوره. ۶روزه اسهاله.روز دوم دکتر بردم (اون دوروزو خودم پدی لاکت دادم)معاینه کرد گف نه گلو گوشش التهاب عفونت داره نه تب داره نه مشخصه دندون میخواد دراره فقط قطره رامنوفلر داد( که اونم امروز تموم)گف ببر خونه دیدی شیر نخورد یا تب کرد باز بیار اما هم شیزشو درست میخوره مث قبلا هم اینکه تب نکرده.اسهالش در طول روز دوبار زیاده بقیه ش همش قطره قطره س.بچم آب شد چیکارش کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



314
1401/06/23


