سلام خانم دکترعزیز خواهرم بیست و شش سالشه و به شدت ریزش مورو ازبعدزایمان تجربه کرده مکمل هم مصرف کرد ک بی تاثیربوده میخوادآزمایش هورمونی انجام بده دوره پریودش پنج روزه اس بنظرتون چه روزی میتونه انجام بده راستی روزسوم وچهارم پریودش میشه جمعه و شنبه ک تعطیلی رسمیه.میشه روزپنج ام بره که روزآخرپریودش ودرحدلکه بینی؟ممنونم
0
1401/06/23
Mahsa. M M
سلام عزیزم اصولا آزمایش هورمونی رو روز سوم میدن
0
1401/06/23
سوال کننده
روزسومش میشه جمعه آزمایشگاه گفته پنج ام میتونی اماپنجم فقط لکه بینی داره
0
1401/06/23
مامان گردو
روز دوم بره
روز سوم یا دوم میرن آزمایش هورمونی
سوم نمیتونه، دوم بره
فرقی نداره
ولی چهار و پنج دیگه به مناسب نيست
روز سوم یا دوم میرن آزمایش هورمونی
سوم نمیتونه، دوم بره
فرقی نداره
ولی چهار و پنج دیگه به مناسب نيست
0
1401/06/23
مامان گردو
من اکثرا روز دوم میرفتم
0
1401/06/23
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مهشید بانو جانم
عزیزم اگرچه آزمایش هورمونی بین روز دو تا پنج پریود قابل انجام است اما چون در روز پنجم لکه بینی دارد من توصیه میکنم به ماه بعد موکول گردد🌹
عزیزم اگرچه آزمایش هورمونی بین روز دو تا پنج پریود قابل انجام است اما چون در روز پنجم لکه بینی دارد من توصیه میکنم به ماه بعد موکول گردد🌹
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنون خانم دکتر لطف کردید چشم حتمابهشون میگم ❤️❤️❤️
0
1401/06/23
سوال کننده
راستی خانم دکترروز دوم قابل انجام نیست؟چون تا سه روز خونریزی دارند و روزچهارم وپنجم درحد خیلی کمه بااین حساب بازم روزسوم انجامش بهتره؟
0
1401/06/23
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من، چرا روز دوم قابل انجام است جانم، همان زمان انجام دهند ❤️
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنون خانم دکتر بهشون میگم لطف کردید ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



250

