ببخشید کیفیت عکس ها پایین هستند🙏
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اخیرا واکسن سرخجه زده اید؟
عزیزم در آزمایش شما این موارد حائز اهمیت هستند :
1. بررسی وضعیت ایمنی در برابر سرخجه حد مرزی است، احتمالا خطاب آزمایشگاه است اما مجددا آزمایش rubella agG را تکرار کنید.
مابقی موارد طبیعی و عالی هستند 🌸🌸
دستتون درد نکنه خانم دکتر
من حدودا یک ماه دیگه نوبت دارم پیش دکتر
میتونم یک ماه دیگه برم بدم آزمایشو؟؟
که دکتر واسم نسخشو دوباره بنویسه که من برم بدم
چشم هاتون بی بلا مامان گل، حدود 14 روز دیگر اگر بتوانید تکرار کنید بهتر هست ❤️❤️
اگه واقعا ایمنی بدنم کم شده باشه در مقابل این بیماری، چکاری باید انجام بدم؟
خواهش میکنم مامان گل ❤️انشالله مشکلی رخ نمیدهد چون مجموعا درصد بروز بیماری سرخجه در جامعه کم است فقط بهتر است در رفت و آمدها دقت کنید و اگر فردی با دانه های پوستی مشکوک دیدید رفت و آمد نداشته باشید🌹