Ooma
پرسش (1401/06/22):

خون اومدن از بینی

سلام من حدودا ۴۰ روزه پیش یهو صب از بینیم خون اومد ب فاصله ۵تا۷روز بعد دوباره خون از بینیم اومد دیگه نیومد تا ی هفته پیش دو دفه قبل کمتر بود وسریع خون بند میومد ولی حدودا ی هفته پیش دوباره ک خون اومد دیر بند اومد و همش میزد ب گلوم خونش امشبم دوباره خون اومده بازم دیر بند اومد و همش میزنه گلوم الان حدو ۲۵ روزه آنوکسام استفاده میکنم

ببخشید دکتر علت این خون اومدن چیه و اینکه چرا تازگیا انقد خون دیر بند میاد
ببخشید چنددقیقه پیش ی حالت خلط زد ب گلوم وقتی تف کردم دیدم لخته خونه
سلام مامان جان
الان حالتان چطور است؟
حالم خوبه ولی خب نگران این خون اومدن ها هستم
چون هم دوقلو باردارم هم انسولین میزدم برای قندم نمیدونم مشکل از کجاست
اگه سرمو حین خون اومدن پایین بگیریم خون بند نمیاد اگه سرمو ب سمت بالا یا صاف بگیرم خون میزنه ب گلوم
عزیزم اگرچه خونریزی از بینی در بارداری می‌تواند به دلیل تغییرات هورمونی و شکننده شدن مخاط بینی امری طبیعی باشد اما احتمال دیگر که اهمیت زیادی دارد اختلالات انعقادی است. برای تشخیص اینکه کدام علت است زودتر برای ارزیابی فاکتور های انعقادی به پزشک خود مراجعه کرده و به علاوه، هوای منزل را مرطوب نگه داشته و داخل بینی خود را چرب کنید. از دستکاری بینی و یا تخلیه بینی با شدت اجتناب کنید🌹
ممنون از راهنماییتون
خواهش میکنم مامان زیبا 💗💗
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.