سلام من حدودا ۴۰ روزه پیش یهو صب از بینیم خون اومد ب فاصله ۵تا۷روز بعد دوباره خون از بینیم اومد دیگه نیومد تا ی هفته پیش دو دفه قبل کمتر بود وسریع خون بند میومد ولی حدودا ی هفته پیش دوباره ک خون اومد دیر بند اومد و همش میزد ب گلوم خونش امشبم دوباره خون اومده بازم دیر بند اومد و همش میزنه گلوم الان حدو ۲۵ روزه آنوکسام استفاده میکنم
0
1401/06/22
سوال کننده
ببخشید دکتر علت این خون اومدن چیه و اینکه چرا تازگیا انقد خون دیر بند میاد
0
1401/06/22
سوال کننده
ببخشید چنددقیقه پیش ی حالت خلط زد ب گلوم وقتی تف کردم دیدم لخته خونه
0
1401/06/23
پزشک اوما
سلام مامان جان
الان حالتان چطور است؟
الان حالتان چطور است؟
0
1401/06/23
سوال کننده
حالم خوبه ولی خب نگران این خون اومدن ها هستم
0
1401/06/23
سوال کننده
چون هم دوقلو باردارم هم انسولین میزدم برای قندم نمیدونم مشکل از کجاست
0
1401/06/23
سوال کننده
اگه سرمو حین خون اومدن پایین بگیریم خون بند نمیاد اگه سرمو ب سمت بالا یا صاف بگیرم خون میزنه ب گلوم
0
1401/06/23
پزشک اوما
عزیزم اگرچه خونریزی از بینی در بارداری میتواند به دلیل تغییرات هورمونی و شکننده شدن مخاط بینی امری طبیعی باشد اما احتمال دیگر که اهمیت زیادی دارد اختلالات انعقادی است. برای تشخیص اینکه کدام علت است زودتر برای ارزیابی فاکتور های انعقادی به پزشک خود مراجعه کرده و به علاوه، هوای منزل را مرطوب نگه داشته و داخل بینی خود را چرب کنید. از دستکاری بینی و یا تخلیه بینی با شدت اجتناب کنید🌹
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
0
1401/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان زیبا 💗💗
0
1401/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



336

