سلام مریم جان کوچولوخوبه یه سوال ازکجا فهمیدی
من پسرم خیلی داره بی قراری میکنه دیروز بردمش دکتر معاینه کرد وسونو نوشت شکرخداهمه چی خوب بود ولی همش دستش تو دهنش هست و جیغ می کشه فقط بنظر میشه منم پسرم داره لثه صفت میکنه
عزیزم الان نهایت ۳ماه واندی داره بچت چه دندونی
لثه سفت کردنه الان که اینم با این رگه نامرتبطه
به غذا که ننداختی نه؟؟؟بکم موز داده باشی بهص
نه فقط یباریه قاشق فرنی دادم گریه کردندادم دیگه سه چهارروزپیش
چهارماهش تمومه چرادندونش کاملامشخصه
سلام عزیزم مشخصه دندون زیرلثش بعدشم بچه ک دندون میخواددربیاره بهونه گیرمیشه نق میزنه همش

ببین سفیدیش مشخصع
سلام مامان گل
به جز فرنی هیچ ماده غذایی جدیدی نداده اید؟ شیرخشک جدید؟
یبارم خواهرم انگشت زدتوآبگوشت درحدچشیدن گذاشت دهنش
☹️☹️☹️☹️🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
آبگوشت چربی داره ، خود رب داخلش مواد نگه دارنده داره ،نمک داره حتی میگن آب به بچه ندین بعدش آبگوشت دادین مزه کنه ؟
در این سن آبگوشت؟ صبوری کنید اگر تکرار نشد جای نگرانی نیست و اگر تکرار شد جهت آزمایش مدفوع مراجعه کنید