Ooma
پرسش (1401/06/22):

سوختگی باسن و برفک دهان نوزاد

سلام خسته نباشید
پسر من دهنش برفک داره که هر شیش ساعت با گاز استریل میکشم رو برفکاش خداروشکر داره خوب میشه
منتها امروز دیدم باسنش حالت سوختگی شده اطرافیان میگن بخاطر همون برفک دهنشه این درسته؟؟؟
چه پمادی بزنم که خوب بشه زینک زدم تاثیر نکرد

سلام خوبی عزیزم
نمی‌دونم شاید تاثیر داشته باشه
کالاندولا هم خوبه
سودو کرم خیلی تعریفش شنیدم
اگه سوختی در حد اینه که پوستش رفته و گوشت قرمز و بدجور هست
گِل سر شور پودر و آسیاب کن ،
پاش بشور
بعد بپاش به پاهاش
ان شالله که زودی خوب بشه
سلام گلم
بله میتونه از برفک باشه
یا اینکه حساسیت به پوشک
چون تو پروسه دندونم نیست و زوده که بخواد احتمال بدی از اون باشه
عزیزم روغن بنفشه زیتونی بزن
من دخترم هر وقت دچار سوختگی میشد همینو. میزنم سریع خوب میشه چون کلا اهل استفاده از مواد شیمیایی و کرم‌های کارخونه ای نیستم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
زنده باشید 🌹
عزیزم میتوانید عکس بگیرید تا ببینم؟
بله بفرمایید🥺🥺
از سرشب تا الان کلی بیشتر شده
بله بفرمایید🥺🥺 از سرشب تا الان کلی بیشتر شده
سلام عزیزم خیلی ممنون😘😘
نه بعید میدونم پوشک باشه چون از بعد برفکه لامصب اینطور شد🥺
بله مامان جان مرتبط برفک لست. دلبندتان را پوشک نکرده و اجازه دهید تا نواحی درگیر در معرض هوا قرار بگیرند. برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمال مرطوب و مواد محرک استفاده نکرده و بعد از هر بار دفع ادرار یا مدفوع به خوبی از ناحیه تناسلی و مقعد را شسته و خشک کنید. برای 3 روز از پماد موضعی کلوتریمازول 1درصد و هیدروکورتیزون به صورت ترکیبی استفاده کنید و اگر بهبودی حاصل نشد در نهایت لازم است حضورا دلبندتان توسط متخصص اطفال مورد ارزیابی قرار بگیرد💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه