سلام دکتر اوما ضمن خسته نباشید لطف میفرمایید آزمایش و سونو من و بررسی کنید و نتایج و بهم بگید ممنون میشم با تشکر از شما
0
1401/06/22
سوال کننده

0
1401/06/22
سوال کننده

0
1401/06/22
سوال کننده

0
1401/06/22
عسل م
عزیزم خداروشکر همه چی اوکیه فقط چون طول سرویکس شکمی ۳۳ بوده توصیه کرده تو هفته ۱۶ تا ۲۲ واژینال طول سرویکسو چک کنی، به نظر من حتما چک کن ضرر نداره
0
1401/06/22
سوال کننده
خطرناکه یعنی ۳۳
0
1401/06/22
مهشید .
نه ۳۳ خطر نداره زیر ۳۰ خطر داره بازم بایدچک بشه تا هفته ۲۲
0
1401/06/22
عسل م
نه عزیزم اگر همینقدر بمونه اوکیه، من خودم شکمی ۴۰ بود د هفته بعد واژینال ۳۵ شد حالا باز باید چک بشم، البته من دو قلوام شرایطم با شما فرق می کنه
0
1401/06/22
عسل م
احتمالا دکترت بگه آنومالی چک کن
1
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/06/22
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/06/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خداروشکر همه چی خوبه .
ضربان قلبش ۱۶۰
جفت قدامی
میزان مایع امنیوتیک نرمال
Nt۱.۴۸
تیغه بینی دیده شده
احتمالا هم ک دخترخانمه💕
طول سرویکس ۳۳
ک بهتره از الان یکم استراحتت و بیشتر کنی . پیاده روی طولانی نکنی . پله زیاد بالاپایین نری . وسایل سنگین جاب جا نکنی . رابطه و ارگاسم و برای خودت محدود کنی اصلا جای نگرانی نیس .
مال منم ۳۴ بود دکتر اوما همینارو بهم گفت آنومالی رفتم شده بود ۳۵ ولی چون من اصلا استراحت ندارم بچه کوجیک دادم خیلی رعایت نمیکنم .
اما شما تا جایی ک میشه رعایت کن .
هیچ خطری نداره محدوده نرمال هست این عدد
تا ۲۵ هم طبیعیع ک باشه .نگران اصلا نباش فقط یکم مراعات کن .
آزمایش غربالگری هم عالی هست ریسک ها همه تو محدوده کم خطر هستن خداروشکر .
ضربان قلبش ۱۶۰
جفت قدامی
میزان مایع امنیوتیک نرمال
Nt۱.۴۸
تیغه بینی دیده شده
احتمالا هم ک دخترخانمه💕
طول سرویکس ۳۳
ک بهتره از الان یکم استراحتت و بیشتر کنی . پیاده روی طولانی نکنی . پله زیاد بالاپایین نری . وسایل سنگین جاب جا نکنی . رابطه و ارگاسم و برای خودت محدود کنی اصلا جای نگرانی نیس .
مال منم ۳۴ بود دکتر اوما همینارو بهم گفت آنومالی رفتم شده بود ۳۵ ولی چون من اصلا استراحت ندارم بچه کوجیک دادم خیلی رعایت نمیکنم .
اما شما تا جایی ک میشه رعایت کن .
هیچ خطری نداره محدوده نرمال هست این عدد
تا ۲۵ هم طبیعیع ک باشه .نگران اصلا نباش فقط یکم مراعات کن .
آزمایش غربالگری هم عالی هست ریسک ها همه تو محدوده کم خطر هستن خداروشکر .
0
1401/06/22
سوال کننده
سلام ماهی جان ممنون عزیزم بابت توضیح کاملت
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل دوست داشتنی
ممنونم زنده باشید 💜
عزیزم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما سطح Mom مارکر papp - A مقداری بالا است که این مساله اغلب در جنین های تپل و وزن بالا دیده شده و باید در سونوگرافی ها صرفا وزن دلبندتان تحت نظر گرفته شود. نیازی به غربالگری مرحله دوم نیست و صرفا در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین انجام دهيد و از آنجا که در غربالگری مرحله اول اختلالات لوله عصبی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد در صورت موافقت پزشکتان میتوانید آزمایش Ntd screen را برای ارزیابی این دسته از اختلالات در هفته های بعدی بارداری انجام دهید. بنابراین نتیجه را به اطلاع ایشان برسانید تا تصمیم گیری شود.
در سونوگرافی نیز همه چیز عالی است فقط همانطور که دوستان گفتند طول سرویکس رو به پایین است که صرفا مراقبت بیشتری را می طلبد بنابراین فعلا میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید🌹🌹
ممنونم زنده باشید 💜
عزیزم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. اما سطح Mom مارکر papp - A مقداری بالا است که این مساله اغلب در جنین های تپل و وزن بالا دیده شده و باید در سونوگرافی ها صرفا وزن دلبندتان تحت نظر گرفته شود. نیازی به غربالگری مرحله دوم نیست و صرفا در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین انجام دهيد و از آنجا که در غربالگری مرحله اول اختلالات لوله عصبی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد در صورت موافقت پزشکتان میتوانید آزمایش Ntd screen را برای ارزیابی این دسته از اختلالات در هفته های بعدی بارداری انجام دهید. بنابراین نتیجه را به اطلاع ایشان برسانید تا تصمیم گیری شود.
در سونوگرافی نیز همه چیز عالی است فقط همانطور که دوستان گفتند طول سرویکس رو به پایین است که صرفا مراقبت بیشتری را می طلبد بنابراین فعلا میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید🌹🌹
0
1401/06/22
سوال کننده
خانم دکتر جان اون قسمتی که زده نمای بند ناف 2v هستش یعنی چی
0
1401/06/22
پزشک اوما
جان دلم فعلا این یافته اهمیتی ندارد چون به قطعیت تایید نشده و در حد حدس و گمان است. احتمال دارد که بند ناف جنین شما از نوع تک شریانی باشد که یکی از اختلالات بند ناف جنین به حساب آمده و در آن به جای اینکه بند ناف دارای دو شریان و یک ورید باشد، صرفاً یک شریان و یک ورید دارد. در چنین شرایطی شما باید مانند تمام مادران غربالگری های بارداری را یک به یک انجام داده و به علاوه اگر در آنومالی اسکن به تایید رسید، یک اکوکاردیوگرافی از قلب جنین نیز انجام دهید. اگر در این بررسی ها هیچ یافته غیر طبیعی وجود نداشت و رشد جنین در ادامه بارداری خوب بود، میتوان با خیال راحت گفت که تک شریانی بودن بند ناف هیچ مشکلی ایجاد نمیکن💕💕
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنون خانم دکتر لطف کردین
0
1401/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من زنده باشید ❤️
0
1401/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



482

