Ooma
پرسش (1401/06/22):

تفسیر جواب آزمایش لطفا

سلام خدمت دکتر عزیز اوما و همه ی دوستان اومایی.
می خواستم اگه ممکنه جواب این آزمایش رو تفسیر کنید.ممنون میشم

تفسیر جواب آزمایش لطفا
سلام عزیزم چیزی ک من میبینم میگه همه چیز نرمال و خوبه
در حد سواد خودم البته 😜
ان شاءالله ک همیشه تنت سالم باشه عزیزم
ممنونم عزیزم،ان شاءالله که همینطور باشه و نرمال باشه همه چی
ممنونم عزیزم،همچنین🙏🏻
یه مقدار کمخونی دارید
مقدارhdl هم کمه تقریبا لب مرزه
چون hdl کلسترول خوب هست برای بدن لازمه
کم خونی خفیف داری از مقدار هموگلوبین و تعداد گلبول قرمز ت گفتم
و همچنین مقدار هماتوکریت خونت
نسبتldl به hdl هم تو محدود خطر متوسطه
سلام جان دلم به روی قشنگتون
آزمایش برای خودتان هست ؟ باردار که نیستید؟
سلام.
بله مال خودمه.
نه باردار نیستم
عزیزم همه چیز در آزمایش شما خوب است فقط باتوجه به نتیجه CBC مصرف مواد غذایی غنی از آهن را افزایش داده و برای دوماه یک روز در میان یک عدد مکمل آهن مصرف کنید.
روغن زیتون و گردو,، حبوبات ، غلات، سویا، ماهی های چرب، دانه چیا، و میوه های پرفیبر برای بهبود سطح HDL مصرف کرده و در مقابل فست فودها، ،سس ها، سرخ کردنی ها را محدود کنید، ورزش داشته باشید و حتما وزنتان در صورت بالا بودن کم شود 💜
خیلی ممنون از توضیحات کامل و با جزئیاتتون❤⚘
خواهش میکنم عزیزجان مهربانم ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
stk: |~|11|~|106_col
❤️💜❤️💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه