سلام دکتر جون و دوستان عزیزم
یکشنبه عکس رنگی ابن سینا با بی حسی رو رفتم که ۳ مرحله مایع ریخت و درد خیلی زیادی رو حس کردم و چون خیلی اذیت شدم اومدم خونه و فرداش همسرم رفت جواب عکس رو گرفت و فقط دو نسخه انگلیسی با مهر و امضای پزشک تو پاکت بود میخواستم ببینم درسته یا باید جواب فارسی هم داشته باشه؟ بعد می تونید برام جوابش رو بگید تا یک شنبه دیگه که نوبت دکتر دارم استرس دارم.....
پرسش (1401/06/21):
جواب عکس رنگی رحم
584
27
1401/06/21
سوال کننده
0
1401/06/21
سوال کننده

0
1401/06/21
سوال کننده
اینم عکس جوابم
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مال منم انگلیسی بود
0
1401/06/21
مامان گلی
مال منم انگلیسی بود تا اومدم ببرم دکتر ترجمه کنه فهمیدم به خاطر همین عکس رنگی باردار شدم ان شاالله برا شما هم این اتفاق بیفته
0
1401/06/21
مامان گلی
البته برای من نوشته بود رحمم دو شاخه که من بعد بارداری فهمیده بودم
1
1401/06/22
haniyeh 12
پس از تزریق ماده حاجب از طریق کانال دهانه رحم، حفره رحم و هر دو لوله فالوپ پر می شود. بدن رحم به سمت چپ حفره لگن منحرف شده است. حفره آندومتر شکل و کانتور طبیعی را نشان می دهد. کانال دهانه رحم طول طبیعی، سطح مخاطی را نشان می دهد و به طور طبیعی منبسط می شود. هر دو لوله فالوپ به طور کامل پر شده اند و طول، قطر و پریستالسیس طبیعی را نشان می دهند. ریزش طبیعی از لوله فالوپ راست مشاهده می شود. ریزش کمی از لوله فالوپ چپ دیده می شود که می تواند فنی باشد.
0
1401/06/22
haniyeh 12
سلام عزیزم گرفتگی نداری فقط رحمت به طرف چپه اگه مامای قدیمی میشناسی برو شکمتو ببنده
0
1401/06/22
فاطمه 💕
سلام با اجازه صاحب تاپیک میشه عکس رنگی منم ترجمه کنید
0
1401/06/22
فاطمه 💕

0
1401/06/22
فاطمه 💕

0
1401/06/22
سوال کننده
جدی خدا کنه
0
1401/06/22
سوال کننده
یعنی چی ببنده
0
1401/06/22
سوال کننده
ممنون که ترجمه کردی 😘
0
1401/06/22
سوال کننده
خواهش می کنم
0
1401/06/22
سوال کننده
من معلول حرکتی از مچ پا هستم و پای چپم کوتاهه می تونه بخاطر این باشه؟
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون فاطمه جانم
عزیزم درست هست و نیازی به جواب فارسی نیست. موردی در عکس رنگی از رحم شما دیده نشده فقط خروج مایع از لوله سمت چپ اندک بوده که بنظر خطای فنی است چون موردی مبنی بر گرفتگی ذکر نشده است. متمایل بودن رحم به سمت چپ هم موردی ندارد و اقدامی هم لازم ندارد 💜
عزیزم درست هست و نیازی به جواب فارسی نیست. موردی در عکس رنگی از رحم شما دیده نشده فقط خروج مایع از لوله سمت چپ اندک بوده که بنظر خطای فنی است چون موردی مبنی بر گرفتگی ذکر نشده است. متمایل بودن رحم به سمت چپ هم موردی ندارد و اقدامی هم لازم ندارد 💜
0
1401/06/22
سوال کننده
واااااای ممنون دکتر جون خوشحال شدم
فقط یک سوال برای اسپرم همسرم نیازی به مکمل اندروفرتی داره یا ی چی بهتر از این یا نه
فقط یک سوال برای اسپرم همسرم نیازی به مکمل اندروفرتی داره یا ی چی بهتر از این یا نه
0
1401/06/22
سوال کننده

0
1401/06/22
سوال کننده
اینم عکسش
0
1401/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💜💜
همسرتان به اورولوژیست مراجعه کرده اند؟
همسرتان به اورولوژیست مراجعه کرده اند؟
0
1401/06/22
سوال کننده
نه هنوز، تازه جواب اسپرم رو گرفتن و ناامید شدن از خودشون
0
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم چرا ناامید؟ به اورولوژیست مراجعه کنند علت و راهکار درمانی زودتر مشخص شود
0
1401/06/22
سوال کننده
چشم حتما
ممنون از راهنمایی تون🌺♥️
ممنون از راهنمایی تون🌺♥️
0
1401/06/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
1
1401/06/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




