سلام بچم وزن گیریش خیلی کم بوددکترش براش این شیرخشکارونوشت دوبارآپتامیل پی دی اف گیرم اومددیگه نبودالان سردرگمم چکارکنم چه شیرخشکی میتونم بدمش که وزن گیریش خوب باشه تازه داشت به نمودارمیرسیدکه گیرم نیومد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



317
1401/06/21





