سلام ،خانما کسی مولتی ویتامین موزی سراغ داره اسمش بگه بخرم ،آد موزی میدادم ولی بعد ۶ماه میخام مولتی میدم ،چند رور بی بی جویس پرتغالی میدم هم طعمش دوست نداره هم من شک دارم بهش حساسیت داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527
1401/06/20





