دخترم ۱۹ اسفند ۹۹ به دنیا اومده واکسن یک سالگیشو ۲۳ اسفند زدم بهداشت هم تو کارت واکسن نوشته که فقط دوشنبه ها واکسن میزنن فردا ۲۱ من میتونم واکسن دخترمو بزنم؟؟؟؟
واکسن 18 ماهگیش منظورمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



339
1401/06/20


