سلام عزیزم هموگلوبین پایین هست
سلام نورا جانم
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. در برابر سرخجه و توکسوپلاسموز ایمن هستید که عالی است یعنی در صورت مواجهه بیمار نمیشوید.
2. کم خونی فقر آهن دارید ، روزی یک عدد مکمل آهن تا دو ماه بخورید و بعد آزمایش را تکرار کنید اگر طی این مدت باردار شدید متوقف کنید تا با انجام آزمایشات ابتدایی بارداری در مورد نحوه مصرف تصمیم گیری کنیم مصرف فولیک اسید را هم فراموش نکنید ❤️
سلام مجدد فرفولیک میخورم خوبه؟
بله جانم مناسب است و نگران نباشید اگرچه در مبتلایان به تالاسمی مینور نباید آهن کورکورانه مصرف شود اما الان شما علاوه بر مساله مینور، کم خونی فقر آهن هم دارید. به جای دوماه، یک ماه بخورید و بعد ایندفعه علاوه بر CBC، تست فریتین یعنی چک ذخیره آهن خون هم انجام گردد 💜