سلام خانوم دکتر
شرمنده سوال میکنم امشب در انتهای رابطه متوجه شدم کاندوم پاره شده بوده واقعا دارم از ترس سکته میکنم
قرص لوونورژسترول خوردم، روی شیردهی اثر میذاره؟ برای بچم ضرر داره؟
ممکنه بارداری اتفاق بیوفته؟
پرسش (1401/06/20):
قرص اورژانسی و تاثیر روی شیردهی
415
15
1401/06/20
سوال کننده
0
1401/06/20
سوال کننده
تو رو خدا اگه کسی میدونه جواب بده
0
1401/06/20
Mahsa. M M
سلام عزیزم زیر 72 ساعت مصرف کرده باشی تاثیر بالایی داره
و اصلا هم روی شیر دهی تاثیر نداره نگران نباش
و اصلا هم روی شیر دهی تاثیر نداره نگران نباش
0
1401/06/20
Mahsa. M M

1
1401/06/20
Mahsa. M M
ان شاءالله ک بارداری رخ نمیده توکلت به خدا
1
1401/06/20
سوال کننده
خدا خیرت بده یعنی میتونم شیردهی کنم؟
1
1401/06/20
Mahsa. M M
آره عزیزم راحت باش
1
1401/06/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
دشمنتان شرمنده مامان جان💜
نگران نباشید لوونورژسترول تاثیری روی شیردهی ندارد بنابراین میتوانید شیردهی را ادامه دهید اما میزان اثربخشی این قرص در حدود ۸۹ درصد است و قطعاً تضمین ۱۰۰% ندارد بنابراین در صورتیکه با گذشت حداقل 14 روز از مصرف قرص خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
دشمنتان شرمنده مامان جان💜
نگران نباشید لوونورژسترول تاثیری روی شیردهی ندارد بنابراین میتوانید شیردهی را ادامه دهید اما میزان اثربخشی این قرص در حدود ۸۹ درصد است و قطعاً تضمین ۱۰۰% ندارد بنابراین در صورتیکه با گذشت حداقل 14 روز از مصرف قرص خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود 🌹
1
1401/06/20
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
ان شالله خدا خودش کمک کنه و زودتر پریود شم از نگرانی دربیام
ان شالله خدا خودش کمک کنه و زودتر پریود شم از نگرانی دربیام
0
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم انشالله 💗💗غصه نخورید خدا بهترین را برایتان در نظر خواهد گرفت ❤️
0
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




