قرص مارلین رو برای از بین بردن کیست تخمدانم با تجویز دکتر استفاده میکنم.امروز در اثر نیش زنبور تمام بدنم کهیر زد و بیهوش شدم.بادزهر و سرم.و قرص ضد حساسیت دریافت کردم.حالا مشکلی نداره ک قرص مارلین رو استفاده کنم.تداخل یا مشکلی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



241
1401/06/19



