اینم عکس سونو گرافیمه در کل غربالگریم خوبه مشکلی نیست؟؟
خوبه خدا رو شکر فک نکنم مشکلی باشه
سلام به روی قشنگتون مامان گل
چشم و دلتان روشن جانم، ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند. در حال حاضر نیاز به هیچ بررسی دیگری از جمله غربالگری مرحله دوم نیست و فقط در هفته هجده بارداری مانند تمام مادران سونوگرافی آنومالی اسکن برای ارزیابی ساختارهای بدن جنین و همچنین در صورت صلاحدید پزشکتان آزمایش Ntd screen برای ارزیابی اختلالات لوله عصبی انجام دهید، نتیجه سونوگرافی نیز عالی است و هیچ مشکلی ندارد 🌹🌹
سلام عزیز دکتر بهت احتمال جنسیت داده؟
سلام گلم آره گفته احتمالا دختره