اینجا فقط مقدار قند ناشتا رو زدن که باید بین۷۰ تا ۱۱۰ باشه وقتی بچتون ناشتا نبوده نباید آزمایش میداده چون دقیق در نمیاد جوابش
الان۱۱۵ هست و بالاست اما خب با توجه به ناشتا نبودن جواب دقیق نیست
تکرار کن آزمایشش رو البته اینبار ناشتا باشه
گفتن میزنن غیر ناشتا هست که😐
به هر حال ۱۱۵ از تیتر بالا تره و نشون میده قندش بالاست
سلام به روی قشنگتون مامان
عزیزم نوع آزمایش ناشتا ذکر شده یا از آزمایشگاه بخواهید بگویند به چه شکل بررسی را انجام داده اند و مقدار مرجع موردنظر را ذکر کنند یا آزمایش به شیوه ناشتا تکرار گردد. مابقی موارد خوب هستند فقط دلبندتان مستعد کم خونی است حتما مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به او بدهید ❤️
ممنون دکتر عزیزم
وقتی میخواستن آزمایش بگیرن گفتن غیر ناشتا میزنن
حالا دوباره تکرار میکنم
خواهش میکنم عزیزجانم 💜💜بهترین کار همین است یا اینکه معیار آزمایش را اعلام کنند تا تفسیر ممکن شود