سلام اصلا دستکاریش نکن خودش خوب میشه
اون پوشکشم شل کن😅
مال دختر منم یه چیزای همینجوری میومد ازش ولی من پماد نزده بودم خودش خوب شد .
ولی پوشکش رو یکم سفت بستی به نظرم
باباتو عکس انقدرسفته انگار خودمم موندم😅😅
عزیزم چسباش رو خیلی کشیدی مشخصه که سفت بستی
عزیزم نوزاد شما چندکیلوئه
هنوز سایز ۱ میبندی؟
کی باید سایز ۲ببندیم؟
عزیزم نوزاد شما چندکیلوئه
هنوز سایز ۱ میبندی؟
کی باید سایز ۲ببندیم؟
خواهرزاده من اینجوری بود دکتر گفت روزی یه بار یه قطره الکل بچکون توش
چکوند خوب شد
برا من الان 4 و 800 دو راحتتره دو میبندم
وای تورو خدا پوشک رو باز کن شکم من درد گرفت چه برسه اون طفلک خیلی سفت بستی
من از ۱ ماهگی به بعد سایز ۲ بستم
سلام مامان جان
عزیزم اگرچه خروج کمی مایع یا ترشحات زرد رنگ بعد افتادن بند ناف طبیعی در نظر گرفته می شود اما باتوجه به تداوم آن احتمال عفونت نیز مطرح شده و باید از نزدیک توسط متخصص اطفال ارزیابی دقیق انجام شود 🌹🌹