خب خداروشکر
این دوازده روز همش استراحت مطلق بودم دیگه خسته شدم
گفتم لااقل یه کم فعالیت داشته باشم
ممنونم از پاسخگوییتون عزیزم
انشالله بهتر باشی
فقط کارای زیاد سنگین انجام نده عزیزم
زیادم سر پا نمون حداقل تا ان تی
زنده باشی عزیزم
نه زیاد سنگین انجام نمیدم
سلام به روی ماهتون عزیزم
بله اول هماتوم رفع شده میتوان به تدریج برخی فعالیت های روزمره را از سر گرفت اما زیاد از حد کار نکنید، وسایل سنگین بلند نکنید، جارو نکشید در حد پختن غذا موردی ندارد❤️
خیلی ممنونم از پاسخگوییتون 🌹