سلام و احترام پزشک پزشک اومای عزیز💞💖💞💖💞💞💖💞💖💞
من بخاطر الرژی شدید 😢واکنش به غالب الرژن🤦🏻♀️ ناچار به مصرف آنتی هیستامین هستم در غیر این صورت سرفه های شدید باعث تحریک و اذیت شدید ریه ام میشه بخاطر همچنین حساسیت ریوی..😣
بین
ملوکاست
فکسوفنادین
سیناریزین
لوراتادین
سیتریزین
انتی هیستامین ساده
کدوم رو مجاز به مصرف هستم که تاثیر روی شیر و نوزادم نداشته باشه❓❌❓❌
ممنونم عزیزم 😍 😘
پرسش (1401/06/19):
مصرف دارو انتی هیستامین
329
14
1401/06/19
سوال کننده
1
1401/06/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان فاطمه دوست داشتنی
عزیزم سیتریزین گزینه خوبی است اما باید دقت کنید که مجموعا آنتی هيستامین ها میتوانند در برخی مادران منجر به کاهش حجم شیر شوند بنابراین حتما در صورت نیاز مبرم مصرف کرده و همزمان با مصرف مایعات و غذاهای شیرافزا بیشتر بخورید
به علاوه تحت نظر متخصص آسم و آلرژی باشید 🌹🌹
عزیزم سیتریزین گزینه خوبی است اما باید دقت کنید که مجموعا آنتی هيستامین ها میتوانند در برخی مادران منجر به کاهش حجم شیر شوند بنابراین حتما در صورت نیاز مبرم مصرف کرده و همزمان با مصرف مایعات و غذاهای شیرافزا بیشتر بخورید
به علاوه تحت نظر متخصص آسم و آلرژی باشید 🌹🌹
1
1401/06/20
سوال کننده
ممنونم عزیزم باشه عزیزم سعی میکنم برای شیرم جبران کنم مرسی خانم گل💞🦄💖
1
1401/06/20
سوال کننده
stk: |~|11|~|181_col
1
1401/06/20
سوال کننده
stk: |~|12|~|288
1
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌹🌹❤️🌹🌹
1
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
1
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|189
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




