سلام دخترم توخواب همش نق میزنه تادمرمیخوابه راحت میخوابه برش میگردونم بازباگریه دمرمیشه خودش میتونه غلت بزنه وشبا اینجورنیس دم صبح وظهراینجوره
1
1401/06/19
سوال کننده

0
1401/06/19
سوال کننده
کولیکش خوب شده امابالامیاره ممکنه ازرفلاکس باشه دمرخوابیدنشم
0
1401/06/19
mami 🤰🤰🤰
سلام عزیزم بچه ها از درد میپیچن به خودشون .درمان میکنی رفلاکس رو؟
0
1401/06/19
فاطمه 🤍
سلام طبیعیه بچس دیگه
0
1401/06/19
فاطمه 🤍
اینجوری راحتتره
0
1401/06/19
مریم ( مامان مهستا )
بچه ها همه رو شکم میخوابن دیگه
1
1401/06/19
فرزانه مامان شازده والا
چرا کلاه میذاری سرش 🤤
0
1401/06/19
سوال کننده
شباکولرروشنه
0
1401/06/19
... ...
نفخ نداره؟
0
1401/06/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
اوووخ عسلم
بچه ها اینجورین دیگه دمر یاد بگیرن همش میخوان دمر بمونن من بچه هامو روزی ۳۰ بار برعکس میکنم
بچه ها اینجورین دیگه دمر یاد بگیرن همش میخوان دمر بمونن من بچه هامو روزی ۳۰ بار برعکس میکنم
0
1401/06/19
سمیه 💙
الهی🤩خداحفظش کنه
حتما دل درد داره مرو جان،اتفاقاخیلیم واسش خوبه اینطوری نفخ نمیکنه بادروده هاش هم تخلیه میشه
حتما دل درد داره مرو جان،اتفاقاخیلیم واسش خوبه اینطوری نفخ نمیکنه بادروده هاش هم تخلیه میشه
0
1401/06/19
سوال کننده
فکرنکنم چون چندوقت پیش بردمش دکترمعاینه کردگفت نفخ نداره دیگه
1
1401/06/19
سوال کننده
اره دمرک میشه چنددقیقه خسته میشه گریه میکنه بازبرعکسش میکنم گریه میکنه دمرمیشه
0
1401/06/19
سوال کننده
😘
4
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .

اینم دخترمن نگاه همش اینجوری میخوابه 🙄
3
1401/06/19
باوان ♥️♥️♥️

دختر منم ک همش همینجور میخابه 🤣
1
1401/06/19
❤mahur❤ ❤mahak❤
وای دمر چ نانازن😍😍😍
1
1401/06/19
سوال کننده
نگاه نی نی ها😍😘
0
1401/06/19
سمیه 💙
ووششش خدا😍😍
0
1401/06/19
سمیه 💙
خداااا فقط دستی که زیر سرشه😍😍
1
1401/06/19
پزشک اوما
سلام مامان جان
موردی ندارد فقط در چنین مواقعی فعلا مراقبت کنید تا خدای نکرده صورت روی بالش نچرخد و دچار خفگی نشود با بزرگتر شدن نیازی به مراقبت هم نیست 🌹
موردی ندارد فقط در چنین مواقعی فعلا مراقبت کنید تا خدای نکرده صورت روی بالش نچرخد و دچار خفگی نشود با بزرگتر شدن نیازی به مراقبت هم نیست 🌹
0
1401/06/19
سوال کننده
خیلی ممنون خانوم دکتریسوال دیگه تاکی بایدآروغ بچه روبگیریم
1
1401/06/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
در رابطه با سوال بعدی شما تا 4 الی 6 ماهگی بسته به شرایط فرزندتان باید اینکار را ادامه دهید ❤️
در رابطه با سوال بعدی شما تا 4 الی 6 ماهگی بسته به شرایط فرزندتان باید اینکار را ادامه دهید ❤️
0
1401/06/19
سوال کننده
کولیکش خوب شده چهارماهش تمومه ادامه بدم؟
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
مریم دخترمن بعد شیر خوردن خودش دمر میشه اروغشم میزنه اگه خودش میزنه دیگه نگیر
0
1401/06/19
سوال کننده
میزنه امابعضی وقتابالامیاره نمیدونم زیادشیرمیخوره یارفلاکسه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
احتمالا زیاده روی میکنه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
چندسی سی بهش میدی
0
1401/06/19
سوال کننده
۹۰
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
هرچندساعت
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
من ۴ساعتی ۹۰سی سی میدم
0
1401/06/19
سوال کننده
میدونی بیشترزودبه زودگشنه میشه یعنی چه ۹۰تابدم چه ۶۰تاهریکساعت تایکساعت ونیم بازمیخواد
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
شیرخودمم میخوره
1
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خب ۶۰تابده وقتی ساعتی یبار میخواد
0
1401/06/19
سوال کننده
اکثرا۹۰تاک میدم یکمیش میاره بالا
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
نده زیاده
0
1401/06/19
سوال کننده
من شیرم به فنا رفت😑
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
چون میگی یه ساعت به یه ساعت میخوره
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه دندون دخترت درنیومد؟
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
عزیزم عیب نداره همون کم هم اگه هست بهش بده
0
1401/06/19
سوال کننده
وقتیم میخوادجیغغغ میزنع هادیگه صبرنداره باولع میخوره
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
نه ولی خیلی آب دهنش میره ودستاشو تامچ میکنه تو دهن😒
0
1401/06/19
سوال کننده
شیرخودموک کلابالا میاره درحدپنج دقیقه درروزداره میدمش اونم بالامیاره
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
آره دیگه بچه کم طاقته همون ساعتی یبار ۶۰ سی سی بده
0
1401/06/19
سوال کننده
مال من دوتاش باهم داره لثع رومیشکافه یکیش یک کوچولوازیه طرف زده بیرون
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه چه شیری میدی
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
چرا مگه یعنی مزه اش خوب نیست
0
1401/06/19
سوال کننده
نمیدونم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
من نان ۱
1
1401/06/19
سوال کننده
من پی دی اف دادم خوب وزن دادگیرم نیومدحالامیخوام ببلاک کامفورت بدم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خب نده وقتی بالا میاره اینهمه بچه فقط شیرخشک میخورن چی میشه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
میخوای تهران برات بپرسم
0
1401/06/19
سوال کننده
اره فعلابیخیالش شدم هرچییی شیرافزاخوردم ابهویج بستنی که همیشه رگ میاوردجواب نداد
0
1401/06/19
سوال کننده
دمت گرم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
آره وقتی بالا میره نده
0
1401/06/19
سوال کننده
آپتامیل پی دی اف
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خبرت میدم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
باشه
0
1401/06/19
سوال کننده
نمیدونم خشکش کنم کامل یابیخیاش شم اصن دیگه روش نمیشه حساب کرد
0
1401/06/19
سوال کننده
میخوای شمارموبزارم اگه گیرت اومدخبرم بدی چون لحظه ای هس
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
همیشه بالا میاره وقتی میخوره ؟
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
باشه بزار
0
1401/06/19
سوال کننده
تواین چندوقت اره یه هفته ای هس قرص استروژن خوردم بعداون هروقت میخوره بالامیاره
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
شاید بخاطر اونه
1
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
پاک کن سیو کردم
0
1401/06/19
سوال کننده
قطعشم کردم امابازهمین ماجراس
1
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خب ولش کن نده بزار خشک بشه
0
1401/06/19
سوال کننده
دیگه فعلابیخیال شیرخودم شدم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
کمکی ندادی هنوز غدا منظورمه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
چون هی گفتی میخوای بهش بدی
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
بزار وقتی ۵ماهش تموم کرد بده بنظرم زوده حالا
0
1401/06/19
سوال کننده
یباردیروزیه قاشق فرنی دادم گریه کردتاشب
0
1401/06/19
سوال کننده
دیگه ندادم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
نده بهش چون تازه شیرخشک میدی بزار تابرسه به وزن ایدآل
0
1401/06/19
سوال کننده
فعلاترس برم داشت دلدردبگیره بازفعلادست نگه میدارم
0
1401/06/19
سوال کننده
اره خودمم شیرنداشتم سیرنمیشده که وزن نمیگرفته
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
زوده اخه عزیزم بزار وقتی ۵ماه رو تموم کرد بده بهش
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
میدونی کی بهت گفتم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
حالام دیر نیست خوب میشه وزنش قدش خوبه؟
0
1401/06/19
سوال کننده
اره قدش نسبت به نمودارعالیه
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خب خداروشکر پس نگران وزنش نباش
0
1401/06/19
سوال کننده
اونوقع چون نمیتونس ادرارکنه هرچی شیرخشک میدادم بیشترجیغ میزد نمیدونم اصن همه درداش قاطی شده بودمدفوعشم عفونی بودبعدبیمارستان ک آنتی بیوتیک گرفت دیگه شیرخشکومرتب شروع کردم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
حالا بهت خبرمیدم برم چندتا داروخونه سربزنم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
تا۲تا بیشتر نمیدن چندتا بخرم اگه گیرم اومد
0
1401/06/19
سوال کننده
اره باآپتامیل توده روز۷۰۰گرم اضاف کردقبلش زره زره میومدبالا
0
1401/06/19
سوال کننده
هرچقددادنت
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه دستت دردنکنه
1
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
میخوام اگه بدن ۲تامن بگیرم ۲تاشوهرم خدا کنه گیربیارم
0
1401/06/19
سوال کننده
کدملی وتاریخ تولدشوالان بگم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
آره بفرست
0
1401/06/19
سوال کننده
فک کنم روکدملی نوزادمیدن
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
خداروشکر عزیزم
0
1401/06/19
سوال کننده
1401/2/27
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
اینم پاک کن ورداشتم
0
1401/06/19
سوال کننده
دستت دردنکنه عزیزم
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
فدات حالا بهت خبرمیدم
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه عزیزم
1
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
قربونت
0
1401/06/19
سوال کننده
فعلاکاری نداری
0
1401/06/19
❤مریم باانو❤ .
نه عزیزم 🥰
2
1401/06/19
پزشک اوما
اگر همچنان بالا میآورد بهتر است به گرفتن آروغ ادامه دهید 🌹🌹
1
1401/06/19
سوال کننده
باشه ممنونم😘😍
2
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️❤️
1
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
سلام مروو خوبی
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
هنوز پی دی اف میدی به دخترت
0
1401/07/09
سوال کننده
سلام عزیزم نه دیگه
0
1401/07/09
سوال کننده
فهمیدم رفلاکس داره ببلاک arمیدمش دست دردنکنه
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
قربونت گلم
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
بخاطر شلوغی ها من اصلا ۸روزه بیرون نرفتم
0
1401/07/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/07/09
سوال کننده
امروزرفتم واسه دخترم گوشوارخریدم خیلی خوشحالم
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
خواهش عزیزم
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
عزیزم مبااارکش 😍😍🥰🥰
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
چه مدلی گرفتی گوششم سوراخ کردی
0
1401/07/09
سوال کننده
نه هنوزفرداسوراخ میکنم
1
1401/07/09
سوال کننده
فدات عزیزززززم مدل حلقه ای
0
1401/07/09
سوال کننده

0
1401/07/09
سوال کننده
میگم چندروزمراقبت داره بعدچندروزبایدبکنی توگوشش
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
آخی میبری دکتر یا با دست سوراخ میکنی
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
مبااارکه چه خوشکلن 😍😍بزرگ نیستن بزرگ باشن دست میکنه توشون خطرناکه
1
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
من خاله ام سوراخ کرد ۲روز نخ انداختم بعدش گوشواره تا یه هفته تتراساکلین هی زدم اون ۲روزی که نخ بود آروم نخ رو بعد از چرب کردن میچرخوندم
تا۳روز حموم نبردم
تا۳روز حموم نبردم
0
1401/07/09
❤مریم باانو❤ .
بعداز ۳روزم حموم بردم قشنگ خشک میکردم
1
1401/07/10
سوال کننده
احتمالابادست وبی حسی
1
1401/07/10
سوال کننده
نه کوچولوهه فداا عزیزم
0
1401/07/10
سوال کننده
دستت دردنکنه گلم
0
1401/07/10
سوال کننده
من خودم بلدم منتهامامانم میگه آدم زاده خودش نبایدسوراخ کنه😑
0
1401/07/10
سوال کننده
بی حسی میزنم براش راحت
0
1401/07/12
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم خوبی
0
1401/07/12
❤مریم باانو❤ .
من روز سوم گوشواره انداختم مراقبتاشم برات گفتم که تا یه هفته مرتب چرب میکردم وبعد حموم قشنگ خشکش میکردم نه هیچ عفونتی نکرد
0
1401/07/12
❤مریم باانو❤ .
هم پماد تتراساکلین میزدم هم آ د روزی ۵ یا ۶بار چرب میکردم
1
1401/07/12
سوال کننده
سلام مرسی گلم
1
1401/07/12
❤مریم باانو❤ .
قربونت🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



770

