یبوستی هست دکتر رفتم ۱۵ روز پیش که همون روزی شیاف زدم کار کرد پودر پیدرولاکس داد براش کاری نکرد با اینکه پودر میدادم دو روز دوروز کار میکرد شکمش دکتر اوما گفت قطع کن به جاش اب زیاد بده .کره زیاد بزن .به خدا من این کارو کردم چند رو بود خوب بود .ولی الان ۴ روز کار نکرده .اعصابم خورده به خدا نمیدونم کجا ببرمش .یه شربتی یه چیزی بهش بدن کار ساز باشه
پرسش (1401/06/18):
سلام دخترم از دوشنبه شکمش کار نکرده نمیدونم چیکار کنم خانم دکتر کمکم کنید
576
37
1401/06/18
سوال کننده
0
1401/06/18
سحر تارات
شربت انجیر بهش بده
0
1401/06/18
سوال کننده
شربت انجیر ندارم باید برم دارو خونه بگیرم .به خدا دکترم بردم شیاف داد با پودر پیدرولاکس که اصلا خوب نبود .
0
1401/06/18
سوال کننده
شربت انجیر چند سی سی بدم .؟
1
1401/06/18
سوال کننده

1
1401/06/18
سوال کننده
همینه عکسه؟
1
1401/06/18
سحر تارات
اره عزیزم. ولی یادم نیست چقد بابد بدب خودش راهنما داره بر اساس سنش نوشته چقد بدی
0
1401/06/18
سمیه 💙
سلام عزیزم شربت سنا هم خیلی خوبه،میتونی خود برگشوازعطاری بگیری بجوشونی بانبات یاعسل بدی بخوره
0
1401/06/19
مامان دوتا قند😍 a
بچها من باردارم اخرای ۷ ماه شکمم کار نمیکنه میتونم بخورم اینو
0
1401/06/19
سوال کننده
تا چند روز شکم بچه کار نکنه مشکلی ایجاد نمیشه ؟؟؟
0
1401/06/19
سوال کننده
من نمیدونم .آب زیاد بخور ولی من خودمم همش یبوستم
0
1401/06/19
سمیه 💙
این شربتوهم پزشک اوماگفتن مجازه توبارداری
0
1401/06/19
سمیه 💙
سعی کن سالادوسبزی زیادبخوری وحتماروشون روغن زیتون بریز،صبحانه اگه پنیرمیخوری روش یکم روغن زیتون بزن،آب ومایعات زیادبخور،میتونی انجیروآلوهم شب خیس کنی صبح بخوری همراه باآبشون
0
1401/06/19
پزشک اوما
سلام مامان جان
موارد تغذیه ای که گفتم جدی رعایت شدند؟ هر روز روغن زیتون دادید؟ هر روز سالاد دادید؟ آلو؟ میوه های ملین روزانه داده شدند؟
موارد تغذیه ای که گفتم جدی رعایت شدند؟ هر روز روغن زیتون دادید؟ هر روز سالاد دادید؟ آلو؟ میوه های ملین روزانه داده شدند؟
0
1401/06/19
سوال کننده
بهش آب زیاد دادم .روغن زیتون با سرنگ میریختم دو دهنش .با غذا نمیخوره .بعد غذا هم حروم میشه دیگه تو غذا نریختم .بله اسکمو دادم که پر الو هست .سالاد نمیخوره قشنگ بلد نیست بجوه .اینا رو دادم .
0
1401/06/19
سوال کننده
تا چند روز شکمش کار نکنه عادیه ؟
0
1401/06/19
سوال کننده
دیگه حوصله بچه داری ندارم .مغزم درد میکنه .عاشق برنجه فقط تو غذاش برنج میخوره .هیچی نخوره برنج خالی میخوره
0
1401/06/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم الان فصل میوه ها مسهل ببین زرد الو یا الو یا هرمیوه ای ک خودت میدونی دوست داره براش پوره کن بهش بده تو روزی یک ظرف بهش بده انشالله مشکلش حل میشه پسرمن ب هندوانه خیلی زودواکنش نشون میده و عاشقشه براش قطعات ریزمیکنم میریزم توظرف جلوتلویزیون میدم بخوره زرد الو میچوشوندم له میکردم یکم شکرمیزدم میدادم بخوره
0
1401/06/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برنج شو باکره چرب کن
0
1401/06/19
سوال کننده
تا چند روز دستشویی نکرد ببرم دکتر ببینه ؟؟
0
1401/06/19
سوال کننده
چقدر طول میکشه تا جواب بدید
0
1401/06/19
پزشک اوما
عزیزم اگر تعداد دفع در هفته کمتر از دوبار باشد یا قوام مدفوع به حدی سفت باشد که دلبندتان اذیت شود یبوست در نظر گرفته می شود. اسکمو را خودتان درست کردید؟ شما هیچ تلاشی برای بهبود تغذیه نکردید آدم بزرگسال هم با ابن روال دچار یبوست میشود. شما در قبال بچه ای که به این دنیا دعوت کرده اید مسئول هستيد بنابراین حوصله نداشتن معنایی ندارد. به اندازه فرزندتان غذا بکشید و روغن زیتون یا کره درون آن بریزید، حرام میشود یعنی چه وقتی پای سلامت فرزندتان در میان است؟
پوره میوه ملین هر روز دادید؟
لواشک دادید؟
هندوانه و خربزه دادید؟
پوره میوه ملین هر روز دادید؟
لواشک دادید؟
هندوانه و خربزه دادید؟
0
1401/06/20
سوال کننده
نمیخوره .دخترم غذا نمیخوره میگم خیلی بد غذاست .بهش نگی بیا غذا بدم هیچی نمیخوره .
0
1401/06/20
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنمایی شما
0
1401/06/20
سوال کننده
دکتر ببرم بهتر چیکار کنم حالا از دستش ناراحت اعصاب گرفتم
0
1401/06/20
پزشک اوما
مامان جان شما همان چند قاشقی که میدهید با روغن زیتون و کره تهیه کنید، و بله باتوجه به بی اشتهایی مراجعه کنید
0
1401/06/20
سوال کننده
این سوالم جواب بدید .تا چند روز اگه شکم بچه کار نکنه باید ببرم دکتر
0
1401/06/20
سوال کننده
ممنون
0
1401/06/20
پزشک اوما
پاسخ دادم مامان گل، مطابق جمله اول عمل کنید🌹
1
1401/06/20
سوال کننده
ممنونم حواسم نبود
0
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
0
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




