من پونزده روز پیش قرص شیردهی مصرف کردم دوروز بعدش افتادم روی خونریزی و لکه بینی تا امروز که کار زیاد داشتم خونریزیم شدید تر شد چی مصرف کنم که قطع بشه پریودی نامنظم هم دارم تازه تموم شده بودم که افتادم. روی خونریزی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



297
1401/06/18




