سلام دوستان ممنون اگر کسی تجربه ای از دوست و آشنا یا خودتون دارین بهم بگین آزمایش ک دادم دکترم گفت احتما سندرم ۱ب ۵۰۰ هیت ک نرماش ۱به ۱۵۰۰ باید باشه و دوباره ی آزمایش دیگه نوشت برام انجام دادم ک ۱۰روز دیگه جوتبش میاد وای سونوم چیزی نشون نداده فقط جفت پایینه و فشار شریان رحمم زیاده
حالا گسی پیش اومده ک ت آزمایش بعدی منفی باشه و بگن مشکلی نیست چنددصد .خدا نکرده باز اگر مثبت باشه ولی نگهدارمش ممکن سالم باشه تا حال پبش اومده ی همچین موردی براتون
تورو خدا راهنماییم کنید ممنون ذهنم خیلی درگیره و نمیدونم چ کنگ
نم
پرسش (1401/06/18):
آزمایش غربالگری ۱۲هفتگی و احتمال سندرم داشتن زیاده
668
97
1401/06/18
سوال کننده
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام عزیزم اول بگو چند سالته
0
1401/06/18
سوال کننده

0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
احتمالا 30 خوردی هستین ک براتون ریسک زده
0
1401/06/18
سوال کننده
سلام گلم۳۵
1
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
طبیعیه ،انشالله امنیو مشکلی نداره
0
1401/06/18
سوال کننده

0
1401/06/18
سوال کننده
اینم سونو و آزمایشم
0
1401/06/18
سوال کننده
یعنی بخاطر سنم زده این میانگین
1
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بخاطر سنتون ریسک میزنن
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
تو سنو تیغه بینی دیده شد؟
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
جفتتون پایینه ک باید استراحت کنین
0
1401/06/18
سوال کننده
بله تیغه بینی۱.۱۹ هستش
0
1401/06/18
سوال کننده
طول سرویس ۳۷
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ازمایش سلفری دادی؟تو این ازمایش مشخص میشه همه چی
ولی بیشتر ریسکش بخاطر سنته استرس نداشته باش عزیزم
ولی بیشتر ریسکش بخاطر سنته استرس نداشته باش عزیزم
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
37 ک خوبه
0
1401/06/18
مهشید .
بله پسر داییه من اولی ریسک بالا بود دومی اوکی بود الان ۴سالشه و سالمه.ولی اگر دومی هم اوکی نبود اصلا نگهداشتنش صلاح نیست چون به احتمال زیاد خدانکرده مبتلا هست کع دومی هم مثبت بوده.هرچند احتمال اینکه دومی مثبت باشه خیلی کمه
0
1401/06/18
سوال کننده
آره سنو گفت خوبه آزمایشم اینطور گفته ک نگرانم کرده آخه پسرعموی پدرم سندرم دارن میگم نکنه خدا نکرده🥺
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
نه خدانکنه ،استرسو از خودت دور کن هیچی نیس
0
1401/06/18
مهشید .
نه عزز احتمالش ضعیفه
0
1401/06/18
سوال کننده
انشالله ک برا منم دومی خوب باشه یعنی شک عجیبی بهم داده ک همش دارم خودم کنترل میکنم
0
1401/06/18
سوال کننده
انشالله ک نباشه سعی میکنم فکرشو نکنم ولی ی لحظه گ تصور میکنم قلبم تیر میکشه ب هیچ کس نگفتم از ترسم تا ببینم خدا چی میسه
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دلم برات روشنه خیالت راحت
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کی میاد جواب ازمایشت
0
1401/06/18
سوال کننده
ممنون گلم مرسب ک امیدورارم میکنید
0
1401/06/18
سوال کننده
دو روزه دادم نهایت تا ۱۰ روز دیگه میاد
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
قطعا جوابش خوبه ،
حتما خبرشو بهمون بده
حتما خبرشو بهمون بده
0
1401/06/18
سوال کننده
انشالله حتما گلم
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عمم 37سالشه سر دومی ریسک سندروم داون زدن ولی سلفری نداد و بچه سالمه...4 ماه از بچه من بزرگتره
0
1401/06/18
سوال کننده
چقدر دل بزرگ داشتن خوشبحالش من خیلی حساس و کم طاقتم از طرفی نمیتونم ب سقط فکر کنم باتوجه ب روحیم تا اخرعمر افسرده میشم و خودمونمی بخشم از طرفی میگم ی درصد ددست باشه بخاطر تصمیم من باید عذاب بکشه
0
1401/06/18
مهشید .
چه ریسک بزرگی کردن.من چون نوه عمم سندرن داون داره و میبینم هر ثانیه چی میکشه هم خودش هم بچش واقعا میترسم.خود مادرش به هرکسی ریسک بالا داره میگه توروخدا نگه ندار.هردو تا آخر عمر اذیت میشن
0
1401/06/18
زنبق امیر
سلام من ریسکم ۱به ۷۸۳ بود سلفری دادممنفی شد
0
1401/06/18
زنبق امیر
بخاطر سن تون هس نگران نباش منم ۳۶ سالمه
0
1401/06/18
زنبق امیر
سلفری باید بدن
0
1401/06/18
زنبق امیر
منم چه روزای سختی گذروندم اصلا فکر منفی نکن همش الکیه
0
1401/06/18
سوال کننده
ای جانم الان من همون حال روزتون دارم مثل مرغ پرکندم تا این روزا بگذره
0
1401/06/18
سوال کننده
شما سونوتونم خوب بود یا نه
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سنو مشکلی نداش بچه اولشم سالمه
0
1401/06/18
زنبق امیر
من سونوم اره خوب بود عدد ان تی ۱.۶ بود
0
1401/06/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اره خدایی
ولی شمام استرس نداشته باش
ولی شمام استرس نداشته باش
1
1401/06/18
زنبق امیر
الان هر کسی سنش بالای ۳۵ باشه صد درصد ریسک میزنن برای بررسی بیشتر
0
1401/06/18
زنبق امیر
اصل سونو هست
0
1401/06/18
زنبق امیر
اصلا فکر بد نکن منم کلی گریه کردم الکی
0
1401/06/18
سوال کننده
منم بچه اولم سالم فقط فاویسم داره ی نوع آلرژی و حساسیت ب باقالا هست ک جزع بیماری های مادرزادی هست متاسفانه
0
1401/06/18
سوال کننده
واقعا خدا کنه همین ک میگین باشه بخدا دی
ه جون ت تنم نمونده
ه جون ت تنم نمونده
0
1401/06/18
سوال کننده
عزیزم باز خوبه خداروشکر برا شما بخیر گذشته خدا کنه برا من و همه مادرای باردار بخیر بگذره آخه من چون داریم ت اقوام خیلی دلهره گرفتم پسرعموی پدرم سندرم داشتن و نمیدونم چقدر ژن تاثیر داره
0
1401/06/18
زنبق امیر
من دختر عموی خودم دارن سندرم نگران نباش فقط اقوام درجه ۱ نباید داشته باشن
1
1401/06/18
ندا ❤
اونایی که سنشون سی به اونوره اکثرا ریسک میزنه
0
1401/06/18
شیوا 💙
منم ازمایش اولم ریسک زد دومی اوکی بود
0
1401/06/18
شیوا 💙
من ریسک متوسط بودم 1به 1150
0
1401/06/18
سوال کننده
واقعا یعنی پدر مادر خواهر بردار حسابن من فکر میکردم اقوام دور هم ریسک بالا میبرن
0
1401/06/18
سوال کننده
کاش اولش بگن بخاطر سن هستن ک انقدر آدم تا جواب بیاد عذاب نکشه
1
1401/06/18
سوال کننده
خدارو شکر من ۱ب ۵۰۰هست دعا کنید برامنم جوابش خوب باشه خیلی سخته برام تحملش
0
1401/06/18
محدثه S.M
خانوما یه سوال
اینکه ازمایش اول خوب باشه بعد دومی ریسک باشه چی؟؟؟
اخه خیلیا میگن اولی ریسک داشتن دومی خوب بود،
اینکه ازمایش اول خوب باشه بعد دومی ریسک باشه چی؟؟؟
اخه خیلیا میگن اولی ریسک داشتن دومی خوب بود،
0
1401/06/18
زنبق امیر
تو فرمی که به من دادن برای عرالگری نوشته بود درجه ۱
0
1401/06/18
زنبق امیر
اگه اولی خوب باشه دومی معمولا ریسک ntd هست که چیز مهمی نیس دو نوبت میفرستن آنومالی
0
1401/06/18
Nastaran 🧚♀️
سلام عزیزم ازمن ۱به ۴۱۰بودولی خداروشکربچم سالم
0
1401/06/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بله عزیزم من سر پسرم ۱ب ۲۵۶ بود
سلفری دادم خداروشکر منفی بود و الانم صحیح و سالمه
نگران نباش برای شما هم صحیح و سالمه ان شالله توکل ب خدا کن 🌟💫
سلفری دادم خداروشکر منفی بود و الانم صحیح و سالمه
نگران نباش برای شما هم صحیح و سالمه ان شالله توکل ب خدا کن 🌟💫
0
1401/06/18
سوال کننده
برا من ننوشته بود فق! پرسید ت بستگان خودم یا همسرم کسی هست یا نه
شما تهرانید کدوم آزمایشگاه دادی؟
من نیلو دادم تهرانم ولی میگن سهند بهتر کسی میدون کدوم بهتره
شما تهرانید کدوم آزمایشگاه دادی؟
من نیلو دادم تهرانم ولی میگن سهند بهتر کسی میدون کدوم بهتره
0
1401/06/18
زنبق امیر
من کرمانم عزیزم
0
1401/06/18
زنبق امیر
ولی بچه ها همون نيلو رفتن گفتن خوبه
0
1401/06/18
سوال کننده
سلام گلم واقعا یعنی ت دوتا غربالگریتون ریسکش بود و نگهداشتین سالمه خداروشکر۰🥺خدا کنه برا منم سالم باشه من دیابتی هستم شبو روز گریمع ک نکنه بخاطر دیابتم بچم اینطوری شده آخه ی بار افت قند داشتم تا۶۰ و چندبارم بالا تا ۲۰۰رفته
0
1401/06/18
سوال کننده
سلام خوب خدارو شکر خدا کنه برا منم خوب باشه برام دعا کنی آخه ذخیره تخمدانمم پایینه دیگه شانس بارداری ندارم همینطوریشم دکترا گفتن دیگه نمیشه باردارشم
0
1401/06/18
سوال کننده
توکل ب خدا دوبارشم نیلو دادم انشالله ک ب خیر بگذره
0
1401/06/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله سالمه بسپار ب خدا💚
0
1401/06/18
مامان نیلا 🌻🌻
سلام منم ۳۵ سالمه ،سونوم خوب بود ریسکم ۱ به ۸۷ بود آمینوسنتز شدم خدارو شکر منفی شد دکتر زنانم از اول گفت ریسکت بخاطر سن بالا هست
0
1401/06/19
سوال کننده
سلام چقدر آروم شدم ک دیدم خیلیاتون خداروشکر جوابتون خوب بوده
خوشبحالت چه دکتر خوب و فهمیده ای دارین دکتر من گفت احتمال ۷۰درصد سندرم هست حالا برات این آزمایشم مینویسم بده ولی شما ب فکر سقط باش ک کلی هم باهاش بحثم شد و گریه زاری خیلی قاطع گفت و چندتا بیماراشم مثال زد برام ک قانع شم
خوشبحالت چه دکتر خوب و فهمیده ای دارین دکتر من گفت احتمال ۷۰درصد سندرم هست حالا برات این آزمایشم مینویسم بده ولی شما ب فکر سقط باش ک کلی هم باهاش بحثم شد و گریه زاری خیلی قاطع گفت و چندتا بیماراشم مثال زد برام ک قانع شم
0
1401/06/19
سارا کیانی
وای خدایا چرا بعضی دکترا دل آدمو خالی میکنن
0
1401/06/19
سارا کیانی
شما به خدا توکل کن عزیزم و یه نذر کن به نیت سلامتیش
0
1401/06/19
سارا کیانی
خاله من ریسکش ۱ به ۸ بود آمینو شد سالم بود بچه اش خدا رو شکر الان هم ۶ متر زبون داره
0
1401/06/19
سارا کیانی
ریسک رو فقط بخاطر سن و دیابتتون زدن براتون
0
1401/06/19
سارا کیانی
ان شاءالله خیره اصلا نگران نباشید خدا بزرگه ان شاءالله سالمه
0
1401/06/19
سارا کیانی
ستون age رو نگاه کنید
0
1401/06/19
سارا کیانی
بخاطر سن هست همش
1
1401/06/19
سوال کننده
واقعا اشتباه گردم دوباره پیش این دکتر رفتم چون قبلا هم بهم گفت احتمال بارداریت صفره طول ۳ماه نشد طبیعی باردارشدم جوری ک خودمون تا چند وقت شک شدیم ک نکنه خوابه یا اشتباه شده خیای ته دل آدم خالی میکنه و نا امید
1
1401/06/19
سوال کننده
انشالله برام دعا کنید بخیر بگذره گلم
0
1401/06/19
سوال کننده
والا بچه اولم ۸سالشه کلا همه چی یادم رفته ولی اتفاقا ستونو بهم نشون داد گفت ببین نباید تا این خط مشگی میبود و خیلی ریسکش بالاست گفتم ب درصد برام بگین چندرصد گفت ۷۰درصد سندرم
0
1401/06/19
زنبق امیر
خاک بر سر بیشعور
0
1401/06/19
زنبق امیر
عوضش کن دکتری که اطلاعات نداره فقط استرس میده
0
1401/06/19
زنبق امیر
پس اونم اطلاعاتی نداره
ریسکت چون گفتی دیابت داری و بخاطر سن هس غربالگری فقط براساس شرایط هس نه خون سلفری دادی مطمئنه دیگه
ریسکت چون گفتی دیابت داری و بخاطر سن هس غربالگری فقط براساس شرایط هس نه خون سلفری دادی مطمئنه دیگه
0
1401/06/19
سوال کننده
آره حتما عوضش میکنم
0
1401/06/19
سوال کننده
خدا کنه تینی ک شما میگین درست باشه
0
1401/06/19
سوال کننده
اینی
0
1401/06/19
سارا کیانی
چشم حتما ان شاءالله خیره اصلا بد به دلتون راه ندین
0
1401/06/31
زنبق امیر
سلام جواب آزمایشتون ومد؟
0
1401/07/06
سوال کننده
سلام گلم
بله اومد خداروشگر منفی بود
بله اومد خداروشگر منفی بود
0
1401/07/06
سوال کننده
فقط انقدر استرس کشیدم ک جفتم از پایین اومد شده سرراهی تو روخدا اگر راه حلی برا بالا رفتنش دارین بگین چند هفته هست بیمارستان تحت نظرم تمام جونم درد میکنه انقدر خون دارم
0
1401/07/07
زنبق امیر
خداروشکر الکی به ماها استرس میدن
0
1401/07/07
زنبق امیر
فقط استراحت کن دستشویی فرنگی برو
0
1401/07/07
Sahar R
نگران نباش عزیزم تو اشناهای ما 2_3 نفر همینجوری ریسک زده بود مجبور شدن امنیوسنتز و سلفری بدن خداروشکر هیچ مشکلی هم نبود . خیییییلی کسایی که براشون ریسک میزنن زیادن 90 درصدم عیچ مشکلی نیست
0
1401/07/07
سوال کننده
آره واقعا خدارو شکر بخیر گذشت حالا باید ببینم جفت سرراهی چی میشه توکل ب خدا کلا ت بیمارستان تحت نظرم فقط درحد دسشویی میرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




