سلام خانم دکتر و دوستان گلم... من امروز34 هفتمه یه هفته میشه حرکت یکی از قل ها رو که زیر نافمه زیاد حس نمیکنم ولی سکسکه هاشو متوجه میشم... قل دوم حرکاتش خوبه مثل قبل نیس تکوناش چون جاش تنگ شده مثل ماهی حرکت میکنه اگه نگاه کنم یا دستمو بزارم رو شکمم حس میکنم قبلا تکونای هردو شدید بود.... نگران اون نی نی شدم که تکوناشو حس نمیکنم و چند بار در روز خودشو سفت میکنه دوباره خوب میشه ولی سکسکه عاش روزی دو سه باره خیلی خوب حس میکنم.... بنظرتون جای نگرانی داره یا چون جاش تنگع و خیلی پایینه نمیتونه حرکت کنه.... بهداشتم که رفتم قلبش خوب بود فقط نگران حرکاتشم
1
1401/06/17
عسل م
عزیزم به سلامتی زایمان کنی انشالله، منم دو قلو دارم انشالله به زودی به هفته شما برسم😁 زیر بار چالش های بارداری دارم له میشم😁
0
1401/06/17
عسل م
به نظرم طفلیا جاشون دیگه تنگ شده
1
1401/06/17
عسل م
ببخشید شما طول سرویکستونو یادتونه؟ و اینکه سرکلاژ کردین یا نه؟
0
1401/06/17
سوال کننده
سرکلاژ نشدم طول سرویکس یکی 41 دومی 52
1
1401/06/17
عسل م
خب خداروشکر😍
0
1401/06/17
سوال کننده
هرروز یه نگرانی وپریشونی😖
1
1401/06/17
عسل م
بخدا منم هر روز با یه چالش مواجهم تازه شاغلم هستم
0
1401/06/17
عسل م
ولی خب خداروشکر شما دیگه اخراشی من خواهرمم دو قلو داشت هر روز دو تا هپارین دور نافش میزد و دیابت بارداری هم گرفت و انسولینم میزد ولی خداروشکر ۳۵ هفته زایمان کرد و دستگاه هم نرفتن
0
1401/06/17
سوال کننده
خداروشکر من مشکل خاصی ندارم فقط نگران حرکتای فسقلی شدم..
0
1401/06/17
عسل م
خداروهزار مرتبه شکر
1
1401/06/17
عسل م
شما تو چند هفته حرکاتشونو متوجه شدید؟ ببخشید انقدر سوال میپرسم🥴 من تا الان اصلا حرکاتشونو نفهمیدم
1
1401/06/17
سوال کننده
من هفته 18 بود وقتی سونو انومالی رفتم حرکت یکیشو حس کردم
0
1401/06/17
سوال کننده
بستگی ب جفتت داره تا هفته24 وقت هس برا حس کردن حرکاتشون
0
1401/06/17
عسل م
عزیزم من جفتام یکیشون خلفیه یکیشون قدامی ف
0
1401/06/17
عسل م
فقط خلفیه پایینِ دکتر گفت پرویاست که حالا امیدوارم تا آنومالی بره بالا
0
1401/06/17
عسل م
شما استراحتتون زیاد بود؟
2
1401/06/17
سوال کننده
فعلا وقت داری عزیزم.. نی نیام جوری لگد میزدن ک شکمم درد میگرفت🤣
0
1401/06/17
عسل م
الهی 😍😍😍 ایشالا سر موقع صحیح و سالم میان بیرون و اذیتت می کنن😁
1
1401/06/17
سوال کننده
دکتر بهم استراحت نداد...
1
1401/06/17
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
عزیزدلم نگران نباش منم حرکتای دخترم وقتی تو شکمم بود فقط وقتی دست میذاشتم رو شکمم حس میکردم و نسبت ب پسرم خیلی کمتر بود منم دقیقا سکسکه هاشو حس میکردم اما حرکاتشو نه
1
1401/06/17
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
بارداری دوقلو معمولا همینطوری همیشه حرکات یک قل نسبت ب اونیکی بیشتره
1
1401/06/17
سوال کننده
پس نگران نباشم نی نیم حالش خوبه!؟
1
1401/06/17
سوال کننده
هفته چند زایمان کردی؟ وزن فندوقات چقد بود!؟
1
1401/06/17
mehra 🥰
عزیزم منم همینطورم. یکی کاملا متوجه حرکت و ضرباتش میشم .اینقد شیطونی کرده چرخیده سرش اومد پایین. یه قل دیگه بندرت تکون میخوره و همونجوری مونده سرش بالاس.ولی سکسه شو متوجه میشم.همونش برام دلگرمیه🥰 جاشون تنگ میشه .
0
1401/06/17
سوال کننده
فکر کردم فقط من متوجه نمیشم حرکاتشو پس همه اینا طبیعیه
1
1401/06/17
آیسودا عزیزی
عزیزم جاش تنگه طبیعیه..نگران نباش
1
1401/06/17
آیسودا عزیزی
عزیزم خدا حفظشون کنه براتون..از چند هفتگی فهمیدی دوقولو داری؟
0
1401/06/17
سوال کننده
مرسی گلــم
0
1401/06/17
سوال کننده
هفته6 فکنم برا سونو قلب رفتم فهمیدم دوقلو هستن
1
1401/06/18
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
عزیزم بنظر من این شرایط ناشی از بزرگ شدن کوچولوهایتان و کاهش فضای حرکتی آن ها است اما باتوجه به سن بارداری یک سونوگرافی نیز میتوانید انجام دهید 🌹
عزیزم بنظر من این شرایط ناشی از بزرگ شدن کوچولوهایتان و کاهش فضای حرکتی آن ها است اما باتوجه به سن بارداری یک سونوگرافی نیز میتوانید انجام دهید 🌹
0
1401/06/18
سوال کننده
💖شنبه میرم برا سونو وقت دارم...مرسی بابت پاسخگویی تون🌻
0
1401/06/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل جان ❤️انشالله همه چیز در سونوگرافی عالی پیش. می رود 🌹🌹🌹
0
1401/06/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
0
1401/06/18
عسل م
عزیزم واسه قلب که هفته ۸ بود رفتم فهمیدم
1
1401/06/18
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
آره عزیزم حالشون خوبه خوبه
من هفته ۳۶ زایمان کردم وزن نینیامم ۱۹۰۰ و ۲۲۰۰
من هفته ۳۶ زایمان کردم وزن نینیامم ۱۹۰۰ و ۲۲۰۰
0
1401/06/18
سوال کننده
وزن نی نیام هفته31 یکی 1500 دومی1600 بود.. ـخداکنه تا موقع زایمان وزنشون بره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



695

