سلام عزیزم قند 1 ساعت بعد از صبحانه یکم بالاست
باید رعایت کنی همین
ان شاءالله بلا ازت دور باشه
امیدوارم اشتباه نگفته باشم😀
خوبه کلا ولی حواست باشه رو مرز هستی تقریبا
قندت خوبه عزیزم اصلا بالا نیست و نرماله
کلا تو بارداری باید قند و رعایت کرد ولی
اونجا ک ستاره زده یعنی دوباره تکرار کردن و نشونه بالا بودن نیست
سلام جانم
خیر نتیجه آزمایش خوب است و اصلا دیابت بارداری ندارید 🌹
سلام ممنونم خیلی لطف کردین