سلام دکتر جون و دوستان اومایی
میشه بگید وضعیت تخمدان های من چطوریه و آیا طبیعی قادر به بارداری هستم یا نه؟
تا بخوام برم دکتر استرس داغونم می کنه لطفا بهم جواب بدید....
ممنون
پرسش (1401/06/16):
تفسیر آزمایش ذخیره تخمدان
464
61
1401/06/16
سوال کننده
0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
❤مریم باانو❤ .
سلام فاطمه جون اون عکس اولیت تاره
دومی هم آزمایش اداره
که خون تو ادرارت دیده شده احتمال زیاد عفونت وشن کلیه داشته باشی
دومی هم آزمایش اداره
که خون تو ادرارت دیده شده احتمال زیاد عفونت وشن کلیه داشته باشی
0
1401/06/16
❤مریم باانو❤ .
ادرار#
0
1401/06/16
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون دوباره از اولی عکس میذارم
0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
سلام فکر کنم ذخیره تخمکتون پایین هست اخه زیر یک میگن پایین هست
0
1401/06/17
سوال کننده
بله متاسفانه
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
من یک بودم تقریبا دو سال اقدام کردم بعد دو سال یه بار iui کردم بار دوم که خواستم برم تصادف کردم ۵ ماه از تصادفم گذشت دکترم رو عوض کردم یه جلسه رفتم یه دکتر یه سری دارو بهم داد همون ماه باردار شدم
0
1401/06/17
سوال کننده
جدی یعنی امیدی هست
0
1401/06/17
سوال کننده
؟
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
اره قطعا همیشه امیدی هست من تو فروردین باردار شدم اسفند رفتم دکتر بهم گفت اصلا ریسک نکن بیا ivf کن امیدی نیست بعد دارو داد گفت دارو میدم تقویتی شایدم خدا خواست باردار شدی واقعا همینطورم شد
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
البته داروهایه کم گرون بود ولی خیلی خوب بود واسه من
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
ذخیره تخمدانت توی رنج آزمایشگاه خوبه
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
تهرانی فاطمه؟
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍

0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍

0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
سلام
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍

0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
این سه دارو رو داد البته ویتامین دی هر روز با ناهار ۱۰۰۰ میخوردم قرص فولیک اسید هم شب موقع خواب به جز این سه تا
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
ذخیره ات طبق رنج ازمایشگاه در حد متوسطه روب پایین هست
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
چند سالته؟
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
Lh.fshنرماله
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
پرولاکتین هم نرماله
0
1401/06/17
سوال کننده
بله
0
1401/06/17
سوال کننده
۴۰ سالمه
0
1401/06/17
سوال کننده
منم هرشب فولیک و متفورمین رو میخورم و ویتامین دی رو هر ماه یک بار ....
حالا وسط هفته دیگه باید برم پیش دکتر گفتم تا اون موقع استرس دارم ببینم چی میشه جواب ازمایشم
حالا وسط هفته دیگه باید برم پیش دکتر گفتم تا اون موقع استرس دارم ببینم چی میشه جواب ازمایشم
0
1401/06/17
سوال کننده
واقعا؟
خیلی ناراحتم خودم متوجه شدم خیلی خیلی پایین هست
خیلی ناراحتم خودم متوجه شدم خیلی خیلی پایین هست
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
اصلا نگران نباش مطمئن باش باردار میشید
1
1401/06/17
سوال کننده
خدا کنه برام دعا کنید از اون موقع که دیدم ی ریز گریه کردم
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
نگران نباش زیاد هم پایین نیست و اینکه کیفیت تخمک مهمتره تا تعداد تخمک
0
1401/06/17
🤍سمیه🤍 فخار...🤍
اصلا استرس خیلی بد هست کیفیت تخمک خیلی مهمه این داروها تقویتی هست اگه مشکل خاصی ندارید مصرفش ضرر نداره بازم ببین دکترتون چی میگه
0
1401/06/17
🌼 maryam 🌼
عزیزم خیلیا با ذخیره کمتر از شما باردار شدن
ناامیدنباش هیچ چیز غیر ممکن نیست
انشاالله ب زودی تاپیک بارداریت رو بزنی
ناامیدنباش هیچ چیز غیر ممکن نیست
انشاالله ب زودی تاپیک بارداریت رو بزنی
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنون
حتما عزیزم
حتما عزیزم
0
1401/06/17
سوال کننده
ممنون
0
1401/06/17
سوال کننده
همین که اومدید و دلداریم دادین ممنون
0
1401/06/17
سوال کننده
من از مشهدم و اینجا غریبم. خیلی حس بدی داشتم نمیشه هم به کسی بگم ....
0
1401/06/17
سوال کننده
خدا کنه دکتر هم مثل شما بهم امید بده
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
بیا برو پیش دکتر لالویی تو خیابون کارگرشمالی کوچه خسرویی ساختمان پزشکان جامی
خیلی دستش سبکه باردارمیشی زود
خیلی دستش سبکه باردارمیشی زود
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
عزیزم همه غریبیم خدا خست
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
هست#
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
بیا پیش خودم باهم میریم خونمون نزدیکه
0
1401/06/17
❤مریم باانو❤ .
شوهرت سالمه؟؟
0
1401/06/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
طبق این آزمایش تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. کم خونی فقر آهن دارید. حتما فعلا تا دو ماه روزی یک عدد مکمل آهن مصرف کنید و اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید تا برحسب نتایج آزمایشات ابتدایی بارداری در مورد تداوم مکمل تصمیم گیری کنیم.
2. سطح قند خون ناشتا رو به بالا است. باید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.
3. در برابر سرخجه، توکسوپلاسموز ، آبله مرغان ایمن هستید که بسیار خوب است. اما در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید جهت تزریق واکسن اقدام کنید.
4. در آزمایش ادرار خون دیده شده که اگر پریود بودید علت همین است و موردی ندارد. اگر نبودید سونوگرافی از کلیه ها انجام شود
5. ذخیره تخمدان پایین است. چند سال دارید؟
طبق این آزمایش تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. کم خونی فقر آهن دارید. حتما فعلا تا دو ماه روزی یک عدد مکمل آهن مصرف کنید و اگر طی این مدت باردار شدید قطع کنید تا برحسب نتایج آزمایشات ابتدایی بارداری در مورد تداوم مکمل تصمیم گیری کنیم.
2. سطح قند خون ناشتا رو به بالا است. باید رژیم غذایی خود را اصلاح کنید.
3. در برابر سرخجه، توکسوپلاسموز ، آبله مرغان ایمن هستید که بسیار خوب است. اما در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید جهت تزریق واکسن اقدام کنید.
4. در آزمایش ادرار خون دیده شده که اگر پریود بودید علت همین است و موردی ندارد. اگر نبودید سونوگرافی از کلیه ها انجام شود
5. ذخیره تخمدان پایین است. چند سال دارید؟
0
1401/06/17
سوال کننده
۴۰ سال
1
1401/06/17
سوال کننده
نه مورفولوژیش اشکال داره تو شکل و حرکت
1
1401/06/17
سوال کننده
بی شک
ممنون که هستید
ممنون که هستید
0
1401/06/18
سوال کننده
با توجه به این شرایط طبیعی می تونم باردار بشم؟
0
1401/06/18
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به شرایط همسرتان تا به حال iui انجام شده؟
0
1401/06/18
سوال کننده
نه
0
1401/06/18
پزشک اوما
عزیزم اگرچه در آزمایش ذخیره تخمدان احتمال خطا هست اما باتوجه به سنتان و مشکل همسرتان من توصیه میکنم تحت نظر مرکز ناباروری به. سراغ روش های کمک باروری بروید. روزی یک عدد مکمل کیوتن قرمز بخورید
. قند و شکر مصنوعی اصلا نخورید. پیاده روی در هوای آزاد هفتگی داشته باشید ❤️
. قند و شکر مصنوعی اصلا نخورید. پیاده روی در هوای آزاد هفتگی داشته باشید ❤️
1
1401/06/18
سوال کننده
باشه ممنون دکتر جون
0
1401/06/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/06/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تفسیر آزمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان
- تفسیر آزمایش ذخیره تخمدان
- ایا با ذخیره تخمدان پایین کسی به صورت طبیعی باردار شده است؟
- ازمایش ذخیره تخمدان در روز سوم پریودی
- خواندن نسخه....و چه راهایی برای کم شدن درد عکس رنگی پیشنهاد میکنید
- کسی میتونه جواب آزمایش منو بهم بگه؟؟ممنونم
- بهم ریختگی در نظم پریودی با وجود عدم شیردهی
- قرص مدروکسی پروژسترون یا دوفاستون......ازمایش ذخیره تخمدان هم نگاه کنید
- شرایط گرفتن نوزاد از پرورشگاه
- سلام پزشک اومامیشه راهنمایی کنید




