با سلام خدمت شما
من مدتیه پرولاکتینم بالاست و قرص گابرلین بهم دادن که بخورم کنترل بشه هفته ای دو تا گفتن بخور اما فراموش کردم از دکترم بپرسم چند وقت مصرف کنم که پایین بیاد میشه راهنماییم کنید در ضمن تیروئید هم دارم و دارو مصرف میکنم
پرسش (1401/06/16):
پرولاکتین و کنترل آن
396
13
1401/06/16
سوال کننده
0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
سوال کننده

0
1401/06/16
سوال کننده
این آزمایش تیروئید و پرولاکتین هست
0
1401/06/16
سوال کننده
میخام بدونم آیا وضع پرولاکتین و تیروئیدم چقدر بد هست
0
1401/06/16
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون زهرا جانم
کم کاری تیروئید شدید است حتما تحت نظر باشید و دوز دارو تنظیم گردد. بابت پرولاکتین هم یک ماه بعد شروع درمان آزمایش جهت کنترل تعیین طول مدت مصرف انجام دهید 🌹🌹
کم کاری تیروئید شدید است حتما تحت نظر باشید و دوز دارو تنظیم گردد. بابت پرولاکتین هم یک ماه بعد شروع درمان آزمایش جهت کنترل تعیین طول مدت مصرف انجام دهید 🌹🌹
0
1401/06/17
سوال کننده
یعنی با توردن اینکه چند وقت قرص بخورم کنترل نمیشه ؟
0
1401/06/17
سوال کننده
باید مدتها تحت نظر دکتر باشم ؟
0
1401/06/17
پزشک اوما
عزیزم بستگی به پاسخ بدنتان دارد من از آینده خبر ندارم اما اصولا وقتی فردی کم کاری تیروئید دارد تا پایان عمر باید در فواصل منظم چکاپ انجام دهد تا هرگاه دارو نیاز بود مجددا. مصزف. آن آغاز گردد 🌹
1
1401/06/19
سوال کننده
ممنون تشکر از پاسخ گوییتون
0
1401/06/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من❤️❤️
0
1401/06/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




